Contributors

petek, 17. julij 2015

-SPOZNANJE:

-SPOZNANJE:
Kot odmev,
slišim tvoj prešerni mladostni  glas
Ali si to ti? Ali sem to jaz?
Morda le glas je mojega srca.
Je želja le , da vrnil bi se čas.
Da spet lahko bi videla  pravi
 tvoj   obraz
A že vnaprej vem , zgubljen je ta  čas ,
spremenil se je tvoj obraz
postal obraz je tujca
postaral si se, prazne so oči,
strah me je,
a ni poti da vrnil bi se spet
nasmeh na tvoj obraz,
da rekel bi,
ne skrbi , res to  sem jaz.
Morda si le želim, da bil bi ti!
Čakam , čakam te ,a to se ne zgodi.
Ko končno slišim te,
 zven tvojega glasu pove
- vse izgubljeno je-
zavem se , da si le še spomin
Na dnu mojega srca, ki boli boli….
P.P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...