Contributors

torek, 28. julij 2015

Poletno branje-10.del Dnevnik psičke Mery- Razposajenost

Razgrajački
Čez tri dni bom stara šest mesecev… Malo sem zrasla a ne veliko…Ona me še vedno lahko z eno roko stisne v naročje, kar mi je zelo všeč..Na sprehodih in izletih spremljam Njo in Njega. Zelo uživam na teh poteh, je pa res ,če sem utrujena me navadno ona nese a to na samo dolgih pohodih , kot na Uršljo goro in Paški Kozjak drugod grem peš...

…. Zapluli smo v moker in hladen april.. he he …Ali pa zaplavali, imam namreč veliko veselje
s tem da skačem in se igram po vodi.V jezeru rada skačem po vodi in jezim labode…

Ni važno ali je jezero ali potoček, he he včasih se zadovoljim z veliko ali majhno lužo na ali ob cesti. Skočim vanjo in s tem zelo razjezim Njo. Seveda, potem me mora doma skopati in posušiti z sušilcem za lase… Ona pravi da sem kot hišna toča…Raztrgala sem nekaj svojih igračk. Mojega backa Jona, pravzaprav sem mu hotela, samo pokukati kako mu bije srček pa me je zaneslo kar naenkrat je bi še samo kosmata lutka brez vsebine…

Kadar smo mi trije sami doma smo zelo pridni, ko pa se vrneta Ona in On domov je pa kot bi šel hurikan skozi naš dom…No On pravi, da je to od veselja…Ona pa navadno ne reče nič..
Moram povedati, da znam že skočiti na kavč, Njemu na kolena, kar mu je zelo všeč, Njej pa manj, ker sedaj lahko zakopljem kosti povsod, kamor se mi zahoče Pa njega ovijam okoli prsta…Popoldan grem z njim ven in ko me spusti z vrvice.. dirjam po travniku in ga sploh ne slišim, Oziroma ga nočem slišati

.Kadar je Ona zraven pa jo ubogam. Pravi, da me bo dala v pasjo šolo, ker da ne potrebuje psa, ki bi jo ubogal na vsako deseto povelje…A ona pravi da sem jaz še kar pridna proti Lili… Vsak dan ušpiči kaj.. Iz kopalnice je skrila čep za kad, in njej je odnesla pokrov od fotoaparata in ga skrila. Ona je potem naročila drugega, a ker ga ni bilo takoj se je vsaki dan jezila in ga iskala. Pred dnevi je odmaknila hladilnik in glej ga zlomka, pod hladilnikom na ogrodju so bili lepo zloženi pokrov od fotoaparata potem en USB ključek, in cela vrsta zamaškov, ter kovancev…(Lili obožuje denar ha ha) lepo zloženi v vrsti, kot so hiše v Trsti…In Lili ni hotela proč usedla se je pred njo in čuvala svoje zaklade..Ter predla in čivkala… Nato se je skrila v vedro in bila užaljena, da je bilo joj.

A Ona se je samo smejala presrečna , da je našla svoj pokrov…
Zadnjič je On iskal Lili in jo odkril v kuhinji na vrhu elementa, tik pod stropom, kako je prišla gor ni znano


Danes je pa Lili spet skočila po dolgem času na okensko polico in se usedla sredi velike božične zvezde,

polomila je vse in Ona je bila razočarana nad njo, je rekla, da se ima samo meni zahvaliti, da je ne odda sorodnikom na kmetijo, kajti tako polne adrenalina mačke pa še ne je dodala.. Rožo je pa vrgla v stran…In Lili se je spet skrila v vedro..Kadar gre Lili na Balkon ona kar trepeta, da ji bo polomila rastline, ki jih ima na svojem mini mini vrtičku… Ima grdo navado, da vse zagrabi z zobmi in nese…Včasih pa Lili gre k njej in se stisne v njeno naročje ter prede in se hoče cartljati , če ona nima časa, se ji uleže na tipke na računalniku

Potem so pozabljene vse vragolije.....Kljub vsemu je lepo, pestro pri naši hiši .. Res je živahno nikoli ni dolg čas...Ona pravi, da sedaj vedno vse dela s premislekom, Vse mora pospraviti, da midva ne doseževa in reciklirava..(no vsaka stvar ima tudi nekaj dobrega v sebi).
Tako , za danes bi bilo to vse... Lili spi Micamaca tudi, jaz pa bom tudi počasi malo zadremala, da bomo še zvečer naredili malo žura, pred spanjem...
Lep pozdrav . razposajena . Mery :)


P.P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...