Contributors

sreda, 29. julij 2015

Poletno branje -13-DEL. Dnevnik psičke Mery -.Hura dočakala sem prvo leto ..

Moj rojstni dan

Hura, dočakala sem… moj prvi rojstni dan. Toliko se je zgodilo v tem mesecu, od kar je Lizi prišla k nam. Od začetka je bilo zelo težko. Bilo jo je strah ropota, ,če si vrečko zažumel je skoraj ponorela, potem tujih ljudi. Na nas domače se je sedaj že kar navadila. Posebno na njo. Veliko se ukvarja z njo, kajti smili se ji..Zelo plašna je, a vsak dan se manj boji.. 
Kako hitro je minil ta čas prvo letnega odraščanja…Vsega je bilo, božanja, potepanja spoznavanja, zgube muce Micemace, ter  moje prijateljice Lili, potem prihod Lizi,
Bila sem zelo vesela in presenečena, kajti Ona je dobila e-mail od moje prve lastnice iz Primorske. Poleg čestitke in želje da , naj pošlje Ona kako sliko, kajti zanima jih kako velika in lepa sem če  bi lahko poslali nekaj slik, da vidijo kakšna sem pupa  postala. No to jaz predvidevam da so hoteli vedeti . A njej je bolj všeč, če sem mala, tako sem lažja za nositi pa tudi Lizy ni tako hudo, ko se uležem na njo kadar se igrava kdo je težji…

…Ja z Lizzy se zelo razumeva zrasla je tudi že in zredila se je od 50 dkg na 98 dkg to je pa že nekaj, a vseeno se ona še vedno boji da jo bom pomečkala tako drobna je Večkrat gledava skozi okno za kakim ptičem no to gleda Lizzy jaz gledam za psički :)…Vsak večer imava dirke , kakor sva jih imele prej z LIli ..A včasih kar leži in  premišljuje in ji ni za nič
Škoda le , da Lili ni več, kak direndaj bi bil potem pri nas!!!Včasih pa jo Ona vzame na rame in takrat je mirna in zadovoljna...

večkrat se spomnim na njo. V nedeljo smo šli okoli Velenjskega jezera in Ona je videla prav tako mucko kot je bila Lili… Vsi smo šli za njo, a ni bila prava… Oba sta bila zelo žalostna…Tudi jaz, a mene je kmalu premamila voda skočila sem v njo in potem sem bila kot pošast polna alg. Dolgo je trajalo, da me je doma Ona skopala posušila in počesala. Potem me je ostrigla okoli očk,

da ne gledam skozi kopreno dolgih dlak. Postrigla me je tudi po nogicah , tako da ne poberem vso nesnago s sprehoda. 
Danes na moj rojstni dan sem dobila torto iz divjačinskega mesa…
. Na sredi jepostavila pravo svečko, a jo je ona takoj odstranila, ko naju je slikala, a z Lizi skoraj nisva mogle dočakati in sva hoteli čim prej poskusiti…Ko je naju Ona slikala sva pa planili po mesu in v hipu je bil krožnik prazen in žur se je začel…


ja kar pestro je bilo..Lili postaja vedno lepša .. No zadovoljna sem tu mi je zelo lepo Njega ovijam okoli svojega prsta ha ha (ups) tačk in vedno dobim kar želim. Z njo je malo teže. Ker hoče da bom lepo vzgojena kužka. No za tovornjaki ne letam več, pa saj mi ne pusti. Tudi drugim psičkom se ne obešam na rep… Pa če Ona reče. da je ne, fuj potem že vem da je bolje pustiti stvar na miru in odnehati. No kake čevlje še tu in tam že zgrizem. In tudi žice imam rada—Tako da sta vse izolirala in skrila…Njo ubogam ! A če reče on , se naredim , da ga ne slišm …
Ja kljub oblačnemu vremenu je danes pri nas veselo Želim in upam, da bo tudi naslednje leto tako lepo in razburljivo polno novih dogodivščin... pohodov , ja kmalu gremo spet na Njeno goro to bo veselo... vreme je napovedano sončno. A Lizi ne bo šla zraven. Prvo jo je strah iti ven drugič pa je ona rekla ne bo se sekirala Torej lep pozdrav... malo sem v rožcah he he, a saj sem slavljenka :)
Mery

p.p




















Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...