Contributors

torek, 28. julij 2015

Poletno branje 8 del- Dnevnik psičke Mery-POMLADNE MUHE

 Pomladni adrenalin
Pomlad se približuje z velikimi in hitrimi koraki, tako je vsaj rekla Ona, ko je slikala ptičke ki jih je Lili željno opazovala in si oblizovala smrček. No tudi jaz rada letam za ptiči… ko pa je tako zabavno, ko mi pred mano zletijo v zrak. Ona je zelo huda kadar to delam, pa si ne morem pomagati, On pa vedno reče saj jo bo minilo.Ona nekaj zagodrnja in s tem je ta tema zaključena… do prihodnjič….

Drugače je pa pri nas zadnje čase zelo pestro. Meni so zrasli zobje in takoj sem jih preizkusila na njenih copatih ter Lilijinem repu..kako je čivkala ha ha saj ne more mijavkati… Lili razganja od adrenalina tako je živahna in poskočna da je Ona že čisto na koncu z živci… Zadnjič je posejala paradižnik…Ona seje po setvenem koledarju in seveda so rastlinice vzklile in Lili so bile tako všeč, da si je prisvojila zaboj in si naredila ležišče. Pa še nekaj rož ji je pometala dol…Za čuda je bila Ona čisto mirna .Samo to je dejala:Še malo pa bo s tem konec.
Ne vem kaj to pomeni. Malo me skrbi, kaj če bo Lili dala komu in ne bova več skupaj. Malo me je prestrašila s tem, sem takoj postala zelo pridna in njo ubogam. Njega pa ne! On vse jemlje z rezervo,in pri njemu si veliko dovolim pri njej pa ne. Če ona reče ne, je ne. Pri njemu je, ne smeš…no bilo bi lepo, če ne bi… hi hi
Zvečer sedaj ne razgrajava več toliko, sem veliko od zunaj.
 
Bili smo že na Jakecu potem na hribu Gradišče ter okoli Škalskega jezera sem bila že večkat tudi pri Velenjskem jezeru sem bila in celo na mali ožini med jezerom in zatokom, tako lepo je bilo tekala sem velike kroge in v vodo sem malo šla preveriti, kako temperaturo ima a je On bil zelo nejevoljen, ker se je bal, da me bo kljunil labod, ki je prišel pozdraviti Njo
…A Ona ni rekla nič ….Bilo je prelepo Ona je uživala, slikala On je opazoval okolico in pazil name …Rada imam, kadar hodimo v naravi… Tako da uživam zunaj in sem zelo utrujena, sedaj je dobila tudi Lili pas z oprsnico in bova obe lahko tekali skupaj… Ja pomlad, kako lepo bo. Pa še nekaj sem se naučila, znam že skočiti na mačji praskalnik  , no če mi uspe a imam raje, če me dasta onadva gor….
Na sploh imam rada, da me crtljata, tudi z Micomaca se razumeva, kadar spi jo grem malo pregledat, da ugotovim , kake volje je… Tepe me pa ne več, samo zarenči in z repom udari po tleh pa vem kaj hoče povedati.
Danes me je zjutraj čakalo presenečenje. Spravili smo se v avto in se odpeljali v sosednjo mesto Šoštanj , tam, kjer imajo tiso kadečo se elektrarno,

ki nas sicer greje je pa tako srhljivo grda kadeča, da sem se stisnila k njej, a smo že prispeli. Šla sem še na eno cepljenje proti virozi…pa stehtali so me 66 dkg sem se zredila ja rada jem… in sedaj vem kaj pomeni grožnja Lili, da bo z njenim razgrajanjem konec. Sredi meseca marca je dobila termin termin za sterilizacijo, Ona upa, da se bo potem malo umirila, veliko stvari ji pomeče dol. Kot kužek zagrabi z gobčkom in nese, potem ji pa navadno jaz vzamem in malo prežvečim. :)

Ona pravi, da sva kot otroka, ko je tišina je sigurno kaj narobe
… no saj včasih je res nagajiva, tako me ščiplje in grize, da ji moram vrniti he he.veliko se igrava tudi na balkonu Njega skrbi kako bo letos z njenim Mini mini vrtičkom a Ona pravi pustimo času čas bosta večja ko pride pomlad tudi pametnejša….Upam čeprav sem že sedaj zelo razumna psička , no to pravi Ona..Sedaj ko se bliža pomlad pa sem še lahko malo razposajena in nagajiva, pa saj sem še majhna kužka…
Tako sedaj moram končati Lili spi Ona pa pospravlja najine igrače moram iti nadzorovat, da spet ne vrže kaj vstran ali pa skrije kako mojo kost...kajti sedaj imam že zobe in rada si jih brusim...
Lep pozdrav pomladna Mery :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...