Contributors

ponedeljek, 27. julij 2015

Poletno branje- 6. DEL-Dnevnik psičke Mery- merjenje temperature...

Današnji dan

Zjutraj sem bila še zelo zaspana ko je prišla Lili k meni in se pričela igrati z mojimi ušesi in pregledovati moj kožušček , če imam kaj zajedalcev
l
Seveda jih nimam a dopovej muci če moreš. . Potem sva se lovili in bili kar glasni tako, da sva prebudili Njega, ki nama je postregel z zajtrkom.Lili je še vedno bila razpoložena za igro tako, da sem njega poprosila no pogledala :) in spustila svoj "indijanski krik" :) kakor pravi Ona , me je dal na kavč in Lili se je spet pričela igrati zdravnico. Dala mi je injekcijo in to kar z zobmi. Bila sem užaljena stekla sem za njo, skrila se mi je v košaro potegnila sem za trak, ki je privezan za ročaj, košara se je obrnila in Lili ni mogla več ven. ..
Tako sem imela mir dokler se ni prebudila Ona iskala je Lili a ker Lili  nima glasu je dolgo ni našla.Lili ne more mijavkati samo tiho začivka...Končno jo je našla.. . Nato je sledilo jutranje cartljanje in kar naenkrat Ona reče.:
Bova peljala Mery k veterinarju na cepljenje proti kužnim boleznim. Prisluhnila sem , kaj je to cepljenje. Nekaj mi je Ona razlagala a je niti nisem poslušala preveč sem se ukvarjala s tem cepljenjem .... ko smo odšli sem mislila da gremo spet na sprehod... Potem sem se pomirila.

kajti danes sem lahko sedela v njenem naročju.. Peljali smo se z avtom in kar naenkrat smo se znašli pred velikimi modrimi vrati  v sosednjem mestu...
Tako sedaj smo "Tu smo",  dejala in Ona me je odnesla noter, kjer naju je sprejel mlad simpatičen veterinar in naju povabil v sobo za preglede. Prvo mi je pogledal ušesa, me stehtal, imam že 3.08 kg.. Ona je rekla da sem kar težka pa da najbrž dlaka tehta polovico. Nato mi je izmeril vročino.
Joj, kam mi je vtaknil termometer :) ,Kar otrpnila sem, ja kaj pa je zdaj to, ali je to cepljenje?No če bi mi ga vtaknil v usta bi ga najbrž kar zgrizla.Celo večnost je trajalo da je bil zadovoljen z rezultatom :)
Ona me je nežno pobožala, Veterinar mije pregledal zobe, oči in vprašal Njo, če sem kaj smrkava.        Z odgovori je bil zadovoljen. Rekel je njej da mi mora puliti redno dlake, ki mi zrastejo v ušesih.
Pa da bom danes dobila čip in potni list in cepil me bo proti nalezljivim boleznim, Ehinokokozi
Bila sem šokirana, kaj mi bo sedaj naredil Po merjenju temperature nisem pričakovala nič kaj dobrega.
Prinesel je dve Injekciji. Prva je bila plastična debela kot igla za pletenje nogavic z ošiljenim koncem.
Sedaj boš dobila čip mi je dejal in mi stisnil kožo, da sploh nisem čutila, kdaj me je čipiral. Čakam, čakam, kdaj me bo zabolelo a je že dejal. Kako pridna kužka si sploh se nisi premaknila.Jaz pa sem samo mislila no piči me že čakam...

Seveda se nisem, saj me je bilo strah....in sem čakala, kdaj dobim pikico kakor je rekla Ona.Veterinar pa je že dejal no še tole potem si gotova. No tisto sem pa čutila a se tudi nisem nič premaknila . Saj sta me prej tako hvalila in seveda sem vztrajala. Nato je sledila še papirnata krama,Ona me je dala njemu in odgovarjala na vprašanja, kdaj sem rojena. Je dejala, da je skoraj tako, kot če registriraš avto prvić. :) Ha ha Tudi cena je kar visoka. No čez en mesec moram drugič na cepljenje Meseca aprila me čaka pa cepljenje proti steklini. Nato sem za letos gotova. Ah ja meseca maja pa me čaka še sterilizacija... Ko bom jaz gotova z vsem tem pride na vrsto Lili. Ona pravi, da potem ne bo več tako razposajena.

Ko smo prišli domov sem lahko šla spat na kavč, prej pa sem dobila tableto proti notranjim zajedalcem. Pa mi ni bila preveč všeč trikrat sem jo izpljunila, dokler mi je ni Ona porinila globoko v grlo in me pričela gladiti po grlu. No uspelo je. Sem pa postala spet zelo lačna.Tudi Micamaca in Lili sta dobili tableti Lili jo je pojedla, kot kos mesa. Mica maca pa ni hotela je praskala  in ugriznila Njo, da je Ona rekla, pri meni nimaš šans in ji tableto porinila v goltanec... ha ha kako je bilo to zanimivo opazovati.
Tako to je bil moj današnji dan, čeprav se je pričel zelo stresno se je vse umirilo in Jaz grem spat, tako, kot spita Lili in Micamaca  no  sedaj sta se prebudili...

tudi vam vsem želimlepe sanje in dober spanec.. -Lep pozdrav
MERY :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...