Contributors

petek, 9. december 2016

IZ ZBIRKE , TUDI TO JE ŽIVLJENJE- NAKLJUČJA , USODA, ALI BOŽJA VOLJA???


 Navadno v decembru naredim inventuro preteklega leta in mesecev. Toliko  stvari dogodkov se je odvijalo v tem  času, da se mi včasih dozdeva, , da sem v nekem velikem bobnu, ki ga nekdo vrti včasih hitreje in včasih malo počasneje,kakor se mu pač ljubi. Pa se sprašujem :

Ali je to usoda, ali naključje usoda, ali božja volja.” 
Spomnim se daleč nazaj. še v otroška leta ,  ko je moja mama vedno dejala, če se je kaj zgodilo ne glede na to, ali je za to bil odgovoren človek ali nesreča, naprimer, ko je pogorel skedenj z vsem senom in žitom , ki je bilo na njem. “Taka je božja volja.”  Jaz kot radoveden otrok sem vedno vprašala, zakaj je taka božja volja? Ali Bog hoče da ostane živina brez hrane, da se bomo morali zadolžiti ,ter prodati nekaj živine, da bomo preživeli. “Ja to je preizkušnja za nas ljudi, da vidi, koliko se bomo znašli, koliko je v nas energije, da bomo preživeli in preživeli bomo !!” Je pribila na koncu in me resno pogledala. Z mešanimi občutki sem takrat sprejemala  njeno zagotovilo, ker nekako že takrat nisem mogla dojeti in sprejeti, da bi nekdo nalašč  naredil nekaj zato, da bi preizkušal ljudi in njihovo iznajdljivost. Pa če je tudi Bog. Nisem bogokletna , daleč od tega , vzgojena sem bila v strogem krščansko bogaboječem duhu, a morda ravno zaradi tega , ker sem realist in sem vedno razmišljala s svojo glavo vem, da smo za večino stvari in dogodkov odgovorni samo mi osebno, ali osebe, ki včasih v dobri meri odločajo, ali hočejo odločati namesto nas. To je kot domino efekt , ki se vedno  na koncu maščuje povzročitelju. ; Ali kot če metulj   nežno zamahne s krili na južni polobli se učinek pokaže na severni, kot vihar
 Veliko stvari nisem mogla dojeti niti takrat niti jih ne  sedaj, zakaj zbolijo in umrejo mladi ljudje, ko so  na vrhuncu svojih ustvarjanj in moči pa odidejo in zapustijo svoje nedorasle otroke , ki se bodo vedno spraševali in jih pogrešali.  Pa sprejemanje naravnih katastrof , pozebe, toče , suše, o uničevanju našega planeta zaradi pohlepa in hlastanja multinacionalk po dobički,  da ne govorim o vojnah o otrocih, sirotah , ki jih ugrabljajo, ki preživljajo svoje dneve, namesto ob igranju v ubijanju, ali , kot živi zid pred napadalci mest.  Pa tisočerih beguncev in njihovih negotovih večina pogubnih usodah. Pa še toliko se je v tem letu nabralo, da če se poglobim v razmišljanje  o vsem tem sem prišla, do zaključka, da ne Bog  ne usoda, ne naključja in ne vem kaj se še lahko imenujejo tisti, ki imajo vajeti  v rokah. Za to so krivi samo ljudje in še to samo peščica ljudi in ni je sile, ki bi jim to preprečila, dokler bo   denar sveta vladar. Pa se sprašujem sedaj samo to, kake bodo generacije za nami , ki bodo odraščale samo v mišljenju na dobiček in denar .V takem vzdušju, kako prihodnost imajo ???Takrat ne bo pomagala ne vdanost v usodo  v božjo voljo , takrat bo že prepozno za vse ne bo pet minut do dvanajste, ampak  že veliko čez, 
Bo začetek konca-
p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...