Contributors

torek, 4. oktober 2016

SPOMINI STAREGA GOJZARJA_ Splet iz mojega zornega kota.

Včeraj  dopoldne ni bilo povezave  s spletom. Saj ne , da bi človek kar visel na spletnih straneh, a potrebovala sem neko informacijo pa je bila nedosegljiva. Nisem mogla verjeti da me je to spravilo v slabo voljo. Ko rabiš pa ni mogoče do vira.
Tako sem pričela razmišljati o plusih in minusih spleta, kako smo postali že odvisni od njega. kako se je razmahnila in razvila ta tehnologija. Ob  raznih vprašanjih si do odgovorov oddaljen samo na klik (hm,seveda če povezave delujejo). Vse imaš servirano, kot na dlani. Splet je ogromna baza  koristnih podatkov, seveda so vmes tudi , kot pač povsod tudi v realnem življenju  pasti in, če ne paziš se lahko kar hitro ujameš vanje.Tudi kak virus nehote ujameš. Treba je biti previden pri raziskovanju spletnih strani. 
Po drugi strani pa sem jaz osebno zelo zadovoljna s stranmi, ki jih obiskujem.  Pa da si med seboj izmenjujemo  izkušnje , fotografije, to nas povezuje, širi obzorje to stran in ono stran luže. Res je splet  prava  zakladnica znanja, ki ti poleg vsakdanjih zanimivosti da tudi koristne napotke,kolikokrat načrtujem izlete, ki jih drugače ne bi se niti spomnila na nje, pa me kak prijatelj/ica spomni s svojimi objavami v besedi in fotografiji. Potem virtualni prijatelji. Z nekaterimi sem se spoznala v živo , tako da je virtualna slika dobila otipljivo obliko. Do sedaj razen enkrat nisem bila nikoli razočarana. Vezi so se samo še poglobile. Pa ne da bi drugače ne imela prijateljev , daleč od tega, le tako je da ko si že bolj v letih se prijateljske vezi vedno večkrat prekinejo zaradi odhoda prijateljice, ali prijatelja tja , za obzorje , kjer so za mene ne dosegljivi, kjer jih lahko obiščem in oživim še samo s spominom. Kolikor mi le čas dopušča, obiščem  strani, kjer lahko na hitro poklepetamo s prijatelji, ali pa po e-pošti. Ali Skypu.  A sem ugotovila da vse povsod enostavno ne obvladam več vsega, ker imam še tudi kar aktivno življenje , a tako nekaj časa sem na enih straneh, nekaj časa na drugih pa se izide he he. Pa mislim , da tudi prijatelji to vedo, kako je in smo zadovoljni vsi.
 Seveda so pa tudi minusi ob vsem tem, prvo : Čas tako hitro mine in včasih se sploh ne zaveš kako varljiv in kako relativen pojem je čas. Zdi se, kot da si par minut zatopljen v brskanje, pa je mimo ura, ali dva, pa da ne omenjam kakega prismojene jedi na štedilniku. Pa seveda tudi vezi med sorodniki so postala vse bolj virtualna, ni časa za  obiske, opraviš  vse na Skypu, ali e pošti , meni osebno to ni najbolj všeč, ker sem še pač pristaš osebnih stikov in živim še vedno v zelo realnem svetu. A tako pač je to je postalo nujno zlo- Žal- Pa otroci na internetu, no o tem sedaj nebi. Seveda je  v redu da so na spletu, da obiskujejo varne strani, da iščejo dodate vire znanja. In igrice, a spet vse v mejah normale. A zato morajo poskrbeti njhovi starši. 
 Tako če zajamem vse dobre in slabe strani, splet da veliko, a tudi veliko vzame. Prvo dragoceni čas, ki je za mene zadnji čas postal največja dobrina, (posebno še, ker se mi zdi da se  iz meseca v mesec hitreje vrti), da ga je vedno manj. Ali se pač samo meni tako 
zdi . Potem tudi medsebojni odnosi so postali bolj površni, oddaljeni. 
Dobra stran je pa da si klik vstran do odgovorov na razna vprašanja, da si na tekočem o vsem, kar si iskal in si želel  izvedeti, ter prijatelji. Nekaj sem jih spoznala že pred šestimi leti in prijateljstvo je vedno bolj trdno in je tudi v realnosti  meso in beseda postala , kot bi dejal svetopisemski očak ha ha..  Pa še kako dobra stvar je to, da lahko pišem svoja opažanja svoje občutke in objavljam svoje slike, saj veš kako je to,  srečo in veselje  in občutke je treba deliti, četudi niso vedno za vse prijetni. 
 Torej dragi moji življenje je lepo in če spleta ne bi bilo , ne bi mogla tega objaviti, kajti rada pišem , rada fotografiram in tako z veseljem objavim kaj.Čeprav je samo moje drobceno razmišljanje o vsakdanjemu življenju, pa čeprav je včasih tudi virtualno je lepo in koristno. Torej živimo s tem naprej. IN naj živi prijateljstvo in naj bo splet vedno varnejši in lepši. Pa lep pozdrav
p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...