Contributors

sobota, 29. oktober 2016

Tudi to je življenje : Bog ne daj , da bi crknil televizor

 Bog ne daj , da bi crknil televizor


Zadnje čase se vrti po Tv reklama za novi Tv kanal. Vse lepo in prav a ob tem sem pričela premišljevati o  življenju s televizijo.Kakor je povedal  glavni akter v reklami, da mu je ta novi program izboljšal življenje. In da včasih ni bilo tako,sedaj lahko gleda tv , kadar hoče, kjer hoče, s kom hoče samo zaradi tega novega programa.Skratka da je postalo življenje veliko pestrejše, da ima še čas za svoj hobi , kuhanje, ki ga prej zaradi tega, ker je žena  hhttp://postarihpoteh.blogspot.si/2016/10/tudi-to-je-zivljenje_29.htmlotela gledati mehiške nadaljevanke in mu je preklopila na drug kanal,tik preden je ujel recept do konca ni bilo mogoče skuhati užitnega kosila. Pa da lahko gleda vse športe s prijatelji, žena lahko gleda limonade, otroci pa svoje risanke, skratka, vse je lepo razporejeno kot na dlani. Aja, pa da še v spalnici vse bolj "štima", ker lahko skupaj gledata oddaje, ki ju zanima.
 Vse lepo in prav, a kot realist se sprašujem kako se vse to izide. Dan ima samo 24 ur, a ker vem koliko je samo športov na Tv, pa kako so razvlečene mehiške limonade, (samo enkrat  še v prejšnjem stoletju  eno gledala pa še takrat  , samo do 50 nadaljevanja. Mi je bilo preveč neumno nategovanje in samo podaljševanje brez vsake prave vsebine.Mi je pa soseda potem dejala, da jih je bilo 120 nadaljevanj. )  , če hodi še v službo pa še s prijatelji na kak ogled tekme, čeprav na razpravo, kako se je odvijala tekma , kako  mu vse to uspe. Po tej reklami sem dobila vtis,da  saj živijo vsi samo s televizijo. Vem da je to reklama , vem da človek ne sme vzeti za suho zlato, a da marketing tako podcenjuje  miselnost,  inteligenco ljudi se mi zdi že malo preveč za lase privlečeno.
In kako klasificira ljudi, to  da gledajo starejši  samo malo kliniko, češ moški gledajo samo šport, ženske samo limonade in nadaljevanke, Jaz čeprav sem ženska pa najraje gledam Moto GP , pa boks in kak dober film. Pa z možem pogledava kako tekmo ligo prvakov. Hm Priznam da človeka premami, a sem  prišla do spoznanja, da je škoda časa da bi ga živela samo za to  da opazujem dogajanja na  ekranu. Moje življenje pa teče neopazno dalje.  ... itd...ja lepo vas prosim, če bi gledali po tem se pa sploh sprašujem od kod se jemljejo naši strokovnjaki, ki so svetovno znani,ki jih je kar veliko kljub temu da smo mala deželica . Z dva milijona prebivalci a zelo uspešni na veliko področjih.
Pa da v spalnici vse "Štima" s tv, ha ha ha  sem se glasno nasmejala je že dokazano da tv ubija  željo po spolnosti, no če gledajo kak kanal za odrasle , a v tej reklami tega ni bilo omenjeno..
 Se pa tako sama pri sebi sprašujem, kako smo potem preživeli prej, ko ni bilo Tv, ni bilo  reklam, ki so vedno bolj agresivne, si včasih mislim, ko gledaš kako reklamo in potem naslednjo reklamo če pozorno poslušaš in gledaš vidiš, da je povsod enak  artikel za par centov ceneje.  Kar čakam , da  bo nekaj povsem zastonj. In spet razglabljam, če je nekaj kaj tako poceni, koliko dobi pridelovalec , in če je to naše blago,bodo kmalu tudi naši kmetje zaslužili in delali samo za par žlic krompirja na dan, kot veliko kje  na Kitajskem delajo za žlico ali dve riža..  Res je to samo reklama, res se lahko ugasne televizor, res je da vse tv niso tako agresivne s temi reklamami a ostane nekako nelagodje v človeku da, če ti ne gledaš vsega, oz ravno tega programa da si  na slabšem. Jaz sem pač mišljenja , da naj bi bil Tv , kot sredstvo za širjenje obzorja in zabavo, pa da naj vsak sam odloči, kaj bo gledal kak program in kak kanal. In ob vsem tem  sem  se spomnila pesmi Adija Smolarja, "Bog ne daj, da bi crknu televizor"... Ja kaj bomo pa potem, saj ne bomo znali več živeti 
p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...