Contributors

sobota, 15. oktober 2016

Tudi to je življenje -Moje današnje razmišljanje o diagnostiki.

Današnji dan

Moje današnje razmišljnje o diagnostiki.
Ko prideš v tista leta, ko ti  že lasje sivijo  (no meni osebno ne, ni v rodu), kot poje Ansambel Avsenik,  pričnejo prihajati v hišo vabila  enkrat za ginekološki pregled, kar je pohvale vredno, ter potrebno, enkrat od Svit, kar je tudi pohvale vredno in še nekatera. Druge bom kar preskočila, kajti vržem jih v smeti. Pred kratkim pa sva dobila vabilo  od CPD, ki opozarja na nevarnosti  bolezni srca , ožilja in pljuč- Pohvale vredno,  a z majhnim hakeljcom, kot bi rekli  Nemci. A je že tako, da je bila to prostovoljna odločitev in sva šla.
 Ker mojemu  možu v zadnjem času, če greva prehitro v hrib primanjkuje sape, se zadiha, sem hotela, da greva na ta diagnostični pregled, saj je brezplačen, pa samo dve uri naj bi trajalo vse skupaj. Ko sva prišla nas so popisali in nato je ena medicinska sestra razlagala osnove oživljanja in nasploh zdrav način , življenja pa da je kisik najvažnejši faktor za telo. Na mizi je bila odeja ---
Vse lepo in prav. Med predavanjem nam je druga sestra merila zmožnosti dihanja, potem krvni pritisk , zakisanost telesa. Celična zakisanost iztiska kisik, pomanjkanje kisika v celicah pa ustvarja kislo okolje, ki je poglaviten dejavnik za nastanek raka in degenerativnih bolezni in volumen pljuč. Vse lepo in prav. Vse se je pričelo sukati v smeri kako da te težave lahko preprečimo in  med stavki sem slišala neki določen skrit  cilj in to je bilo  res kmalu na vrsti, kajti, bila je 
predstavljena odeja, ki naj bi po daljši uporabi izravnavala visok, nizek krvni pritisk, izboljšala stanje osteoporoze , revmo, boleče noge omotico, prostato, skratka , če uporabljaš to ležišče sem čez nekaj časa dobila vtis, boš čez tri štiri leta poskočen kot dvajsetletnik.Ko pa sem slišala koliko stane se mi je še dodatno dvignil pritisk. In v mislih sem se vprašala, torej ne skrb za posameznika, kot je na primer pri SVIT, ampak  denar, denar, ki je vedno bolj sveta vladar. Pa naštevala je razne posameznike, ki naj bi jim pomagala k ozdravitvi. A v te ankete , jaz ne verjamem preveč, TV in papir preneseta vse.
 No vsi smo bili pregledani In nato smo dva po dva hodili noter , da izvemo potek raziskave. No ko sem slišala kaj vse mi manjka  da imam telo tako zakisano, da so moje celice skoraj na psu, da imam dehidrirano telo, kljub temu da spijem na dan od 2- 3 litra vode. Sprva sploh ni hotela verjeti potem pa . Je bilo rečeno da je krivo to, ker pijem klorirano vodo iz pipe, ki izniči vse dobre stvari v vodi. Da  imam v sebi polno težkih   kovin ,potem onesnaženje z magnetnimi valovi, in ker  ne stanujem v svoji hiši, ampak v bloku je onesnaženje še toliko večje, ker obsega 150 metrov radiusa. Torej ne samo domači računalnik Tv in ostali stroji, krivi so tudi vsi bližnji in daljni sosedje.  To tako sama vem za sevanje, a žal  na to nimam ne vem kako velikega vpliva. .Pa še in še. Ko pa sem vprašala, kaj lahko naredim, pa da sva oba   ozaveščena, da je treba biti čim več v naravi v ne-osnaženem okolju se gibati itd  je bilo prvi odgovor.Me je hitro prekinila rekoč... Ja v redu, a  ta odeja bo takoj izboljšala vse na  normalo.  Cena je  kar visoka in ker je letošnji proračun že narejen in ne maram in nočem  spet delati rebalansa, sem odločno rekla NE. Pa da mi bo žal itd. Pa da mi da, na obroke, pa še bolj poceni, v stilu" To še ni vse" . Pa da je dovolj, da vzamem eno jo uporabljam tri mesece jaz, tri mesece mož. Sem si mislila, ali se sploh poslušaš, kaj govoriš, če je bilo pri predstavitvi rečeno, da jo je treba uporabljati najmanj tri leta....A mene ni omajalo. Ko sva odhajala , sem možu rekla, da se spomnim , da jo je moja prijateljica kupila pred tremi leti,  in jo zelo hvalila, letos maja pa jo je zadela kap. Tako, da te tudi odeja ne more rešiti neizogibnega. 
 Kupila pa sem kljub temu škatlico kristalov,  za vodo, a bolj zato , ker so mi bili všeč in slikala sem jih, no pa tudi v vodo sem jih namočila.  : Nekateri res verjamejo vanje, a kolikor stanejo tudi lahko 
 Hočem reči da je to, čeprav prostovoljno, nekako vlečenje  denarja iz  denarnic od starejših ljudi češ ona ve je iz te stroke, jaz pa vem , da farmacija in ta hčerinska podjetja se hranijo in obstajajo zgolj zaradi lahkovernosti ljudi, ki mislijo da obstaja čudežna tableta, odeja in ne vem kaj še vse) za 
mladostno počutje, za večno mladost. Leta prinesejo svoje , bolezen slabo počutje iztrošenost, a tega ti ne vrne nobena odeja. in res je to je res pritisk na starejše, in kje imajo največji uspeh, seveda tu, če je človek bolan pač razkira zadnji cent za tako imenovano izboljšanje. A še vedno mislim da največ je odvisno od nas samih kako tiktakamo.Je pa res da , če greš pač greš, a jaz sem mislila, da je to bolj informativno.Še celo dejala mi je po telefonu, da če ne bo kaj prav da potem grem k svojemu zdravniku, Ker res bolj malo obiskujem zdravnika sem mislila, no škoditi ne more.. Me je pa začudilo, ko je dejala da je zastonj, da sponzor to vse plača,dandanes ni prav nič v življenju zastonj, zakaj bi bilo potem to.  .Seveda lahko je zastonj, ko pa odeje stanejo celo bogastvo.. 
A vseeno sem odšla z grenkim priokusom, če bi vse upoštevala , kar mi je dejala lahko samo to rečem, da ne vem če bom dočakala pomladi.. A ker sem realni optimist, pa toliko, ko midva hodiva sva na svežem zraku. Hraniva se 80% zelo zdravo, ostalo pač hm. Pa če to ni dovolj. Skratka počutila sem se ob njenih besedah kot da  jih imam  že precej čez  sto na grbi. Pa da se komaj vlečem po skozi dan...Le to vem, da nikoli ne grem več na kako tako povabilo,da jih ni sram da "bogi" raji vlečejo zadnje cente iz denarnice. in to z takimi meglenimi obljubami , je več kot nedostojno iz mojega vidika. Torej če me  nekaj časa ne bo vedite, da  sem se izgubila nekje med magnetnim sevanjem, ali pa med preveč zaužitega čistega kisika med tisoč in dva tisoč metri.
p.p-





Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...