Contributors

sreda, 29. julij 2015

Poletno branje 12- Dnevnik psičke Mery- Pestro poletje in žalosten začetek jeseni

Stresno leto odhod Lili
 Tako, sedaj sem  oskrbljena z vsemi preventivnimi ukrepi. Sem zaščitena, pred  pred pasjo kugo in vsemi zajedalci ter zaščitena pred vsem kar me lahko ogrozi. To poletje hodimo povsod. Velikokrat vzamemo s seboj tudi  Lili, rada hodi na povodcu tu in tam jo Ona spusti s povodca, a se malo boji, ker pravi da je Lili pol divja mačka, kajti dobili smo jo iz domačije, kjer so v bližini doma divje mačke in  kakor se je On izrazil si je mama od Lili izbrala za ljubimca  divjega mačkona za paritev...A kljub temu smo hodili veliko ven. Povsod nas je bilo polno. Posebno smo radi imeli Zatok Velenjskega jezera, kjer smo že zgodaj spomladi trenirali Lili, kako se naj obnaša na vrvici...In na Ostrico na Paškem Kozjaku, kjer je samo dobrih dvajset minut hoda do njega od ceste, kjer smo pustili avto   smo veliko dni preživeli gor. Z Lili sva se lovili plezala je po drevju,tako je uživala, da mislim da ni bila prikrajšana za ničesar. Doma sva potem spali kot dva hrčka,. Ni bilo več  lovljenja in kar umirili sva se... No včasih pa sva imeli dirke..Ah ja pa še to Lili se je povrnil glas, kako glasno je lahko zamijavkala tako, da si včasih želim, da bi spet čivkala.... A to je že druga zgodba, navadno sva dirjali takrat, ko sta ona dva spala ,ali sta šla kam...Potem se je Lili skrila v garderobno omaro in jaz na kavč in sva uživaliv miru in spali , spali in zehali. Lili je On naredil nov praskalnik, kajti stari je bil od vseh muc, ki smo jih imeli že kar dodobra zdelan... In Lili ga je takoj preizkusila..Skrila se je noter in nato sem jo iskala--Lili je dobila nov praskalnik jaz pa novo ležišče.  In medvedka, skrbno sem ga pregledala, ali tudi njemu piskajo roke tako kot  drugemu medvedku, a mu ne. Zato se raje igram z mojim medvedkom





Poletje je tako hitro minilo, midve sva pa precej zrasli in tudi nekoloko sva bolj umirjeni
Skratka povsod kamor gremo gre Lili z nami. Kajti doma ji ni bilo všeč enostavno se je spravila kar v košaro kamor sem se navadno zrinila tudi jaz in tako sva potovali ekskluzivno  na zadnjem sedežu pripeti z varnostnim pasom , se ve...


 Veliko dogodivčin doživiva na teh potepanjih. Lovili sva miši , Lili je uša pa sem jo jaz ujela, a pojedla jo je lili. Kako je renčala, ko sem ji jo hotela ujeti

Konec avgusta smo bili na Smrekovcu dva dni in smo uživali . In zadnji dan smo šli malo naokrog seveda Lili na vrvici,  a jo je ONa spustila, ker je dejala Tako mirna je in takopametno hodi. Ja res je bilo tako. A ko smo na vrhu počivali, midve sva se najedle in napile, ko je Lili kar naenkrat šla naprej. Ona je mislila, da gre v senco , kot vedno, kadar ji je bilo prevroče, a ni bilo tako enostavno se je skrila in vse naše prizadevanje, da bi jo našli ni imelo uspeha. POzno popoldne smo odšli domov. Naslednji dan pa spet nazaj na Smrekovec in potem do 6 septembra vsaki dan. Preiskali smo celi vrh spraševali povsod in ja vzela jo je megla, ki je tisti september pokrivala vrh....Oba sta bila zelooooo žalostna, a ni pomagalo... Odšla je. Meni je bilo zelo dolg čas po njej . Vsaki dan sem prvo šla pogledat v njen praskalnik, ali se morda ne skriva v njem.. Ona je vsaki dan pravila, kako škoda je je in ker so pri nas muce vedno čez deset let, ali pa še več ji ni šlo v račun, da je odšla. Najbrž je prišla njena kri divje mačke na površje


Nato jo je ona dala  na stol kjer je kukala izza  blazine..Oločila sta se da ji nudita zavetje, da jo odvadita strahu in ji nudita ljubezen  in naučita spet zaupati ljudem













Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...