Contributors

petek, 24. julij 2015

3-del- OD PETKA DO PETKA- Paški Kozjak-OSTRICA-ŠTRUKLJEV VRH

  OD PETKA DO PETKA- 
Zapis iz mojega arhiva je od lani poeti, a lahko bi bil prav tako od predlani ,ali letos...
Po enem dnevu počitka prav za prav niti ne, kajti vedno je treba še urediti kaj druggega. Ja življenje pač ni sam praznik so tudi delovni dnevi vmes.
Lani sva bila ta čas na Paškem Kozjaku ter Smovniku in na čudovitem dolgem travniku Ostrici pod Basališčem. nad 1000 metrov. Sicer je letos vse malo bolj pozno zaradi vremenskih razmer, a ker sem se bala da bom zamudila pogled na cvetočo poljano sva se odpravila že kar zgoda proti Paškemu Kozjaku. Vreme je bilo toplo in sončno. Tako da se je nama spet obetal lep izlet. Ko sva se pripeljala do odcepa, kjer sva pustila avto in nato po prekrasno speljani lovski poti med drevjem

poti na Ostrico. Res je da je letos trava še malo manj bujna, a cvetja prav za prav je ravno toliko. Le razcvetelo se še ni vse. Arnika je večji del še v popkih, je pa zato bilo zvončnic in medene detelje, ter zlatic in navadne detelje za celo morje.

Navadno greva na klopco pod drevesom na drugi strani velikega travnika, a tokrat sem enostavno se spustila na tla

sredi cvetoče poljane in uživala. Tu ne potrebuješ besed. Mir in nežen vetrič mi je hladil razgreto čelo. Dolgo sva se prepustila vzdušju planinskega miru, katerega je skalil samo kakšen jastreb ,ki je poletel čez travnik in se izgubil nekje za hribom Basališče.

Potem ko sem zadovoljila potrebo po teh lepotah, sem začela slikati. Šla sem po eni strani travnika gor potem po sredini nazaj in spet navzgor. Kjer sva se odločila da skočiva še na Štrukljev vrh.
Ne vem zakaj se tako imenuje. Pot gor je prijetna med gostimi smrekami in bukvami. Ko prispeš na vrh, kjer te čaka klopca, da si odahneš in malo uživaš gozdni mir in zrak. Malo sva se odžejala in naredila par posnetkov se vpisala v knjigo in odšla nazaj na najino počivališče pod drevesom. Kjer sva malicala in se odpočila. Opazovala sva Kamniške, Peco Uršljo goro in nato po desni strani travnika poslikala še par metuljev ja, za me je bil ta dan poln lepot spominov in rada se vračam na ta, kakor jaz pravim Rajski travnik miru in cvetja..

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...