Contributors

ponedeljek, 27. julij 2015

Poletno branje -3 del.-dnevnik psičke Mery-


Raziskovanja in vzgoja Nje in Njega

Sedaj sem se že kar aklimatizirala. Vem kako in kaj. Samo Ona in On še ne vesta kaj jaz hočem . A njega bom hitro obrnila , da bo igral tako kot bom jaz piskala, Ups lajala.Tako da se sprašujem, kdo bo koga vzgojil, jaz njiju, ali onadva mene..
A z njo bo bolj trdo šlo. Ona ne pusti, da bi dobila pri mizi kak priboljšek ko jesta. Lepo vas prosim, pa saj moram poskusit,i ali je užitno in je dobro skuhala. Pa sem se lepo usedla pred njega mu pogledala v oči in mu pomežiknila. Prvo je pogledal njo in ker je ravno uživala ob lepem kosu mesa, je hitro odrezal majhen košček pečenke,( govejega ne maram) in mi ga dal pod mizo. Ojej Ona je opazila to kretnjo in je bila zelo huda.Tudi pri hrani sem postala izbirčna, ja zakaj pa ne bi On vedno hoče, da imam boljše od najboljšega. Ona pa pravi , da moram jesti vse od kraja.
Da Ona hoče, da bo lepo vzgojen pes, da ne bo prosjačil pri mizi in tako naprej. Pa saj sem lepo vzgojena, pridem če me pokličeta, no ne vem kaj še hoče.Bila sem užaljena in sem šla spat v mojo košaro kjer njima je potem takoj jasno da sem slabe volje. Drugače sem si prišla gor, da je tudi na kauču zelo lepo. Postavim se na zadnje noge in On me da potem gor. Včasih tudi Ona, pravi, da če sem na kavču je sigurna da ne bo nič narobe in da je pospravljeno stanovanje.
Imam tudi kletko od Micemace a tam notri ne spim tam z Lili imava dvoboje. Je temno notri in se ne vidi če jo uščipnem..No z Lili se drugače zelo razumeva. Ona mene preskakuje včasih tudi obrne ali ugrizne.Tako, da zacvilim od bolečine. Če jaz njo je pa tiho Lili ima govorno napako ne more mijavkati samo tiho začivka, kot ptič. Zadnjič je Ona pokrivala svoj mini mini vrt, sva se skrivala in podila po balkonu, nato sem jaz in Micamaca šla noter, na Lili je pa pozabila. Potem sta jo iskala po vsem stanovanju in končno sta jo našla. Potem sta jo oba ljubkovala in pravila kako je uboga , no jaz sem jo samo polizala po glavi in potem sva zaspali...
Včeraj sta Ona in On šla na izlet. Ostali smo sami doma.. no saj navadno spimo ko gresta kam a včeraj je bil tak dan za vragolije...Sprva sva podila micomaco po stanovanju da je tako grdo renčala in šla na jaslice spat

midva sva pa raziskovala... saj veste kako je Če mačke ni doma ha ha je svoboda zlata.. Lili je skočila napisalno mizo in mi metala dol kulije in ene zelene lepilne listke, ki so mi bili zelo všeč. Dva sem pojedla ... Nato sva šli piti... kajti delo in fitnes užejata, sva prvo pili potem sem pa z obema nogama skočila noter. In tekla po predsobi sem mislila da se bo Lili drsala a ji ni bilo preveč všeč. Tako je stresala tačke da sem mislila da ima Parkinsovo bolezen...
.Ker sem videla, da ji to ni všeč sem ji predlagala greva raje vrtnariti. Ker je tam tudi Lili všeč sva skupaj sva potrgali liste z Bonsaja, tudi šeflera nima več spodnjih listov Naredili sva rožam pravi MakeUp

Malo sva tudi prerahljali zemljo da bodo rože lepše rastle.
Nato sva zaspali, ko sta prišla nazaj Je ona stopila v vodo, ki sem jo polila, nato mi je postalo slabo od zelenih papirjev sem pričela bruhati. Mi je hitro dala pod gobček papir in res sem bruhala. Nato sta me vsa v skrbeh vzela v naročje in ju je skrbelo kaj je z mano, tako da sta na ves nered pozabila.
Ko je vse pomila pospravila sem se crtljala prvo pri njej a me je nadomestila Lili zato sem šla k njemu in sladko zaspala ob njem na kavču. Ona se že sprašuje čemu imam ležišče. A On reče saj je Neli tudi bila gor. Neli je bila psička pred mano in sem ji baje podobna,očke imam njene .Samo je bila baje Neli bolj pridna...No to je ona, Neli a tu je že zelooooo stara no saj  mi je kar všeč ,ko bom velika bom še bolj pridna...


Pa saj jaz sem še majhna psička, ko bom Veliiiiika bom zeloooooo pridna sedaj pa uživam moja otroška leta sto na uro. Tako spet sem se razpisala grem spat , Lili že spi in potem bova še ušpičili katero vragolijo, tako da njima ne bo dolg čas, jima kar  popoprava dneve....
Lp... Mery

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...