Contributors

torek, 28. julij 2015

Poletno branje 7. del- Dnevnik psičke Mery-SNEG-PUST- IN MLEČNI ZOBJE-

Moja zima

Čas mineva .No saj pravzaprav se ni dogodilo nič usodnega, aja izpadli so mi prednji zobje…

Malo teže jem a ker mi Ona vedno zelo na drobno nareže meso niti ni takega problema. Brikete pa jem z zadnjimi zobmi, ki so baje zelo ostri- to je rekel On, ko sem ga uščipnila med rebra. Rada ga ščipam ker se potem tako smeji... Ni se hotel več igrati z mano, pa mu moram pokazati »kdo je tu šef«. :).
Pri nas je zapadel sneg… in od začetka mi sploh ni bil všeč. Malo sem hodila, ko smo šli na sprehod, potem pa sta me morala nositi, sneg se mi je oprijel dolgih dlak med blazinicami in bolelo me je

…Nato me je ona postrigla vse dlake na nogah in sedaj je prekrasno hoditi ven in po snegu…odkrila sem, da je sneg zelo zanimiva stvar, lahko se valjaš po njem delaš pasje angelčke, rove kopljem z noskom in včasih sem potem taka kot pasji snežak


In uživam uživam… Tako , da me sedaj ni treba več nositi-.Ona je rekla, da sedaj izgleda tako kot da imam hlače gor, ki so mi jih merili v vodi… Ne vem sicer kaj to pomeni važno je da se počutim v redu.
Rada tekam po snegu in lužah skočim v zrak in krasno je slišati pljač pljač, ko skočim nazaj in tudi njo poškropim.sicer ji to ni všeč

Po vsakem sprehodu mi umije noge in spodnji del trebuha, da ne umažem stanovanja. Ja pa tudi meni je bolj prijetno me posuši z tako stvarjo ki ima dolg rep in ga vtakne v steno .. Sem si ogledala to stikalo in poskusila vtakniti moj rep v to a ni in ni šlo. Ona in On pravita, da sem že malo zrasla, no ne veliko, ter da sem že bolj pametna. :) Ja po vodi za pitje ne tacam več z nogami, zaves ne trgam več, vrtnarim ne več. To je zgodovina

Ja pridna postajam :). No in tu in tam še zgrizem kaj, :) kar pade na tla in nihče ne pobere ali pa LIli vrže na tla...Ja red mora bit :)...Pa ne bo škode :)... Le sesalec sem že dvakrat vključila ne bojim se ga več.. mi je bilo dolg čas, ko je Lili spala in mi ugaja ko sesa po sobi gor in dol.Potem mu je prišla v krtačke moja kost za žvečenje joj je Ona skakala :) Premišljujem kako bi bilo, če se bi usedla na njega. Lili je enkrat skočila nanj a je bila Ona zelo huda. Sedaj ga bo baje dala drugam, ker sva midve poredni :)
Ja Lili je poglavje zase,Pričela se je umivati in ne na suho ampak z vodo.

Zajame vodo in se lepo umije po ušesih in gobčku. Potem hoče pomagati, ko Ona ali On suši perilo, pa v kadi je kar naprej, ja najraje je v kopalnici in seveda hoče biti na računalniku. Kakor hitro Ona odnese pete že sedi na njem in se praska tako tipka.A je že težka in vse sorte besede napiše :)Sedaj ga bo baje vedno zaprla, ker ji je zadnjič celo stran izbrisala nekega besedila :) je bila zelo žalostna.......

Midve pa sva zelo dobri prijateljici, jeva skupaj spiva skupaj in igrava se skupaj…Odraščava a vsak dan izkoristiva za igro in nagajanje.

Malo morava Njemu in Njej popoprati življenje .

Sedaj je Pust jaz sem dobila veliko kost ki jo počasi glodam. Imam baje grdo razvado oh kaka beseda, da skrivam kosti kakor pravi On . Pa je ne skrivam sedaj so taki česi recesije in kaj se ve, kako bo še hudo, moram si narediti zalogo.In ta kost je res velika skoraj večja kot jaz

Sprva sva jo z Lili skupaj ogledali nato mi jo je Lili prepustila

Res je da jih imam že kar precej zakopanih v moji košari, v Micimacinih, potem v njeno garderobo sem se zadnjič prikradla in jo hitro skrila za čevlje…A imam smolo Ona toliko časa išče da jih najde, sedaj ne vem kako je s tem. Morda pa njej gre tako slabo, da jih bo ona pohrustala, mesa je še povsod toliko gor, da mislim, da bo še do takrat, da mi zrastejo zobje…Če bo sploh počakalo in ne bodo kosti skrivnostno izginile.
Kakor koli mi imamo se fajn

Trenutno brez sprednjih zob a drugače zadovoljna Mery :)

P.P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...