Contributors

sreda, 29. julij 2015

Poletno branje-14- del.- Dnevnik psičke Mery. moje dobre in slabe strani….


KAKO IZ LISICE POSTANE PODLASICA..
Ker je zunaj sneg, :) vse je belo, zapadlo ga je kar precej in imam čas , da malo napišem, nekaj utrinkov iz mojega dnevnika .

  Dober mesec smo imeli na obisku kužka Don Dona. Bilo je pestro a za Lizi je bilo to zelo dobro. Spoprijateljila se je z njimvčasih smo se igrali ti loviš, včasih pa gnilo jajce. Smo sedeli v krogu in eden je moral uganiti kaj ima zadaj , kot na tej sliki Zelo lep kuža in poznamo se že od prej...Torej Don Don je odšel, kar dolg čas mi je za njim. Naučil me je da znam dati tačko. Ko gremo na sprehod vlečem , kot je on, kar pa tačko na srce njej sploh ni všeč.No njej še že, On me komaj dohaja :) In poleg znam iti . pa igrala sva se… No ja saj sem že stara eno leto

.In tudi midva sva uganjala norčije. Bili smo skupaj na Uršlji gori.


Ona pravi, baje bo počasi čas, da odrastem. Malo sem se zredila med njegovim bivanjem pri nas. Pa kaj se če, saj veste, Ne bi bila slovenski pes , če ne bi bila malo (Faušna).nevoščljiva. Drugače sem vedno bolj malo jedla , ko je bil pa Don Don tu sem hitro pojedla svoje in še njemu sem včasih kaj na hitro vzela…Pa ona je kuhala take dobre stvari veliko mesa in malo priloge .Prej sploh nisem jedla kuhane hrane samo brikete in konzerve, ko je bil Don Don tu je bila to moja najljubša jed....IN postajala sem vedno bolj okrogla v slabem mesecu sem se zredila za en kg in pol.
Ona je bila zelo nejevoljna je rekla: da me ne more stlačiti v nahrbtnik in da sem pretežka za nositi. Pa kaj je ena kilca sem si mislila jaz .Tudi ona ima par kilc preveč. Pa smo pričeli z dieto .Sicer vsak iz drugega razloga, a kilogrami gredo dol. Jaz sem shujšala z dietno hrano ker Ona ne pusti njemu, da bi me krmil pri kosilu. A včasih mu še nehote »pade« kaj dol, ali pa mi skrivoma da kak slasten zalogajček…. A mislim , da ona tega ne vidi, ali pa noče videti….. in seveda z veliko razgibavanja. PO hribih in dolinah. Tudi On je izgubil kar nekaj kg. A pri njej gredo bolj počasi dol. Po dekcah. Ha ha se mi dopade. KO bi lahko bi ji rekla da ima preveč okroglin hi hi še tam, kjer jih ni treba.
Zapadel je sneg in ko sem šla ven sem se vrnila kot sneženi možak---Jety moje noge so bile, kot da imam oblečene Ski bucke.

In kako se je morala potem ona »Matrat«, da je spravila ves sneg dol. No z toplo vodo je šlo. A potem me je ostrigla in sedaj je veliko laže ko grem ven. Pa tako rada skačem po globokem snegu. Naredila mi je plašček,

ker me rado zebe in tako sem opremljena za zimske dni.Pa še to. Jaz imam sedaj tako naštimano. Za zunaj imam Njo za znotraj pa njega. MU ležim na nogah, kadar gleda tv. KO gremo ven je pa Ona moj ljubljenček... No saj ne morem obeh naenkrat obrihtat hi hi…No in ko sta zadnjič belila sva obe z Lizzy pomagale. Če je kje kaj kapnilo na tla sva hito razmazali. :)Pa spet ni bilo prav :)ona je obe spodila iz sobe tako , da je lahko v miru delala. Sva se pa pred vrata ulegli in je potem skoraj padla čez naju... Ja je bilo pestro...
Drugače je sedaj pri nas spet živahno. Lizzy je zrasla in postala prava lepotička z košatim repom.Upam, da je že pozabila vse grozote svojega preteklega življenja, ko je bila zavržena v smetnjaku v vrečki. Še sedaj se boji kadar zašumi plastična vrečka. To je edino, kar ji je ostalo od teh grozot... Ona pravi, da je izgledala, kot gensko spremenjena veverička.

Rep ima res tak. In kako rada se crtlja. Njej zleze na prsi in se ji udobno namesti pod vratom in jo gleda in prede , prede. A tudi njo sem že, kakor prej Lili, ki jo mimogrede še vedno zelo pogrešamo, naučila, da lahko tudi z gobčkom prinese in odnese kako stvar.Pa skrivati sem jo tudi naučila stvari Ona skriva male stvari jaz pa kosti... Potem pa včasih jaz včasih Lizzy skrije kako njeno stvar :) ja potem je pa vik in krik. Zadnjič je Lizzy splezala v garderobi gor in vrgla dol njeno lisico, za okoli vratu ki jo je dobila v dar. No potem sva ji jo malo sfrizirali, tako, da je bila potem bolj podobna podlasici, kot lisici. Ona je bila zelo jezna, a ker je nikoli ni nosila, se meni zdi da je tako vseeno kakšne dolžine in oblike je… :).
Midve z Lizzy vsak dan ušpičiva kaj. Celo jaz se v dnevni postavim na zadnje noge in, če ima On očala na mizi jih zagrabim z gobčkom in mu jih nesem. Ja zakaj pa jih ne nosi na nosu, kot Ona…. Potem pa On jamra, da ne ve, kam bi vse skril. Takrat se pa ona smeji in pravi: Pa jih nosi, pa bo…
Sedaj v decembrskih dneh, ko so na pohodu dobri trije možje sem tudi jaz dobila za Miklavža posteljico medveda tako, da lahko spi tudi moj ježek Kuki in medvedek

Pu na njem včasih pride pa še Lizzy in takrat je že prava gneča.Danes pri nas spet sneži in ker je tudi zaspano vreme grem sedaj počivati. Pa saj sem utrujena sem bila že na sprehodu in zunaj je zelo mrzlo…No sedaj 22 12. bo eno leto kar je tudi mene prinesel Božiček njej za darilo. Sedaj sem malo večji in malo težji, tako da dvomim, da bi me lahko spravil v tale darilni škorenjček..
Takole je zgledalo, ko me je ona dobila za darilo... :)
Pa še to moram povedati, kako lepo je bilo ko smo nabirali gobe v Slovenjskih goricah in sem se igrala in lovila s kužkom Bafyjem . Pa Ona pravi:koliko energije imem jaz, a to še niti ena desetina ni,, kako je Bafy živahen vsi smo bili , tako utrujeni po tem sprehodu... Tudi jaz, ja tako lepo je bilo upam, da gremo kmalu spet na obisk...
Sedaj se leto izteka in vsem kosmatincem želim, da bi jim bilo lepo , da bi bili na toplem in da bi jih imeli radi... To je najvažnejše..
Torej lepe predpraznične dni želim vsem in naj bodo dobri možje tudi povsod tako radodarni kot so meni ....
Zadovoljna, praznično razpoložena Mery :) zaspana Mery
:)…P.s... To so bila moja otroška leta odraščanja. Sedaj sem  pridna vsaj ona pravi tako... hodim v hribe zraven, če je preveč skal ostanem doma z LiZi in takrat spiva se igrava, a razgrajava ne več. Kajti nora leta so minila in sedaj teče življenje enakomerno, pestro včasih manj pestro... Tako hvala za spremljanje in prisrčen pozdrav....Mery
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...