Contributors

sreda, 26. januar 2022

Tudi to je življenje . Ko ustvarjaš CARPE DIEM

 Včerajšnji ter današnji dan sva pa naredla mali premor, da nisva šla  kam daleč, ampak samo majhen krog, toliko da sva se malo nadihala svežega zraka... Potem  kuhaš, spečeškaj, kajti zaključili smo obenem tudi z vsemi prazničnim osebnimi in božično novoletnimi prazniki, kot so Obletnica prvega srečanja,poroke,, Božič, Novo leto, Rojstni dan, pa še en rojstni dan, pa Godovi, mi smo še navajeni da praznujemo godove.



Treba je praznovati saj nikoli ne veš ali bomo drugo leto še lahko praznovali in se veselili življenja... Skratka pestra sta ta dva meseca. 

Sem se pa odločila, da nadaljujem z ročnim delom ki sem si ga že zadnjič pripravila a takrat sva odšla v naravo se je odločilo in se da lepo počakalo a sedaj v teh sivih oblačnih hladnik dneh je prava prilika za to da se stvari spravijo v stran in se vse uredi kar je načrtovano

 tako je bil včerajšnji dan namenjen ročnemu delu oziroma recikliranju... Ko malo popraviš po omari opaziš, da je veliko majic in oblačil že davno preseglo svojo življenjsko dobo. Seveda bi vse lahko zavrgla, a ker pač se zavedam, da se z vsakim majhnim delčkom , nakopiči velik kup odpadkov, sem se odločila, da porabim, kar je odlužilo svojemu namenu,  da uporabim to za preprogo. Oziroma za predlogo  pod pisalno mizo. Vedno imam rada noge na toplem in mehkem. Ali pa za pred Wc školjko. Mi je bolj všeč  moj izdelek, kot kupljeno.. Sem že lani naredila  poskus


  sem bila zadovoljna. Pa tako je: vaja, dela mojstra, je sicer precej dela, a ker vedno pravim da mi nikoli ni dolg čas, pa ker sedaj ob teh sivih dneh in pri luči težje čitam zaradi oči. Kar naprej viseti na računalniku in Tv pa ni dobro, kar je tudi res si vedno najdem delo. Torej prvo je treba vse razrezati,



splesti v kite jih sešiti in oblikovati. Ideja je bila da naredim preprogo za balkon pred gugalnico,.. Ker imam letos močnejši sukanec, 

pa, ker sem hotela da bo močno, da ne razpade, ko daš v pralni stroj, kot je moja prva izdelava,, ki sem jo lani pozimi naredila iz mojih odsluženih brisač, sem morala potem vse popraviti, torej ker je bil sukanec močnejši pa sem kar precej na drobno naredila šive, se je začelo to čudo kriviti,

sem se zabavala, ob sami misli kaj bo ratalo.. No bomo videli, sem s mislila in nadaljevala z delom .  Rada bi naredilo kroglo preprogo,ki bi bila v spomin na Mery. Tako sem iz njene postelje notranji del, naredila malega kužka, hotela sem ga vplesti v notranji del preproge. V zunanji del pa sem mislila uporabiti za preprogo.. Kot Mery v spomin. 
S sicer je izdelava gotovega dela nadrealistično, a jaz sem zadovoljna 

Torej dva  dni dela pa , še kar precej noči zraven pa je ratalo tole skratka, kar sproti je dobila novo obliko in tudi sproti se je porajala ideja kakšen bo izdelek torej sem nadaljevala pozno v noč in danes pričela že malo čez četrto uro no sedaj pa sem dokončala 🤗zadovoljna sem in postala ni ne preproga🤣🤣






ne predloga, ampak okrogla blazina, ki bo služila na balkonu na gugalnici da si bova lahko odpočila utrujeno glavo in zbistri la misli če bo potrebno. Ali pa samo uživala v poletnih dneh.
 Kakorkoli zadovoljna sem z delom ostalo mi je še kar nekaj materiala bomo videli kaj bo, zaenkrat imam dovolj, kajti boli me prst kljub naprstniki sem pa zadovoljna! 
Prvič, 
ker sem koristno izkoristila čas!
 Drugič, ker sem se zelo zabavala ob tem! 
Tretjič, ker sem, sva se oba smejala ob tem, kakšen bo končni izdelek, koliko je dobro voljo in smeh vreden v teh kužnih včasih.. To je neprecenljivo! 
Četrtič, sem porabila oblačila, ki bi jih drugače  zavrgla  v smeti .. Včasih so majhne stvari, kot kamenček v mozaiku, pa naj bo to za doprinos proti onesnaževanju narave, ali za izpolnjevanje prostega časa, ali pa enostavno samo, da se dobro počutiš, da se nasmejiš skratka, da si optimist!! 
Ni časa za depresijo in slabe misli.. Ki se v teh časih še kako rade prikradejo od vsepovsod posebno še sedaj ko se bliža predvolilni čas,ko bo vsega na pretek, ko se bodo obljube delile vsepovprek in gnojnico zlivala po nasprotnikih . Počasi postajaš imun. Misliš s svojo glavo . Greš naprej zadovoljen s seboj naprej v jutrišnji dan... 

. P. P. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja; krožna pot, Škalsko in Velenjsko jezero..

V pomladnih dneh je še kako prijeten sprehod , krožna pot Velenja do Škalskega jezera ter ob velenjskem jezeru in po vista ter pod Kinta Kun...