Contributors

četrtek, 13. januar 2022

Spomin starega gojzarja--Iskanja

 Skozi meglena  temna brezpotja iščem pot, a tokrat brez tvoje  bližine..


.

Izgubljeno se oprijemam rosnih kapljic, a mi spolzijo med dlanmi, izpuhtijo, kot ob  dotiku s toplo kožo...  

 Se pomešajo s solzami in s strtim srcem polnim  bolečine hrepenenja. 

Pobiram koščke  skupnih spominov s poti , jih zlagam v koš  sedanjosti,  ki je prepreden  s pajčevino preteklosti, da se mi koščki tvoje bližine izgubljajo, pod koprenasto lepljivo mehkobo, ki me hoče počasi potegniti na dno zavedanja minljivosti.... . Izgubljeno brskam med uvelimi  krhkimi listi spomina, z željo, da se te še enkrat dotaknem z utvaro da  morda najdem    sled,  ki se ji  je mogoče uspelo izmuzniti neizprosnemu toku časa. Zgubljajo se koščki  , kot odsevi v razburkani vodi, ter se vedno znova in znova sestavljajo v spreminjajočo, a razbito podobo  trajnega  spomina. 

Nežno zbiram  koščke, teh dragocenih podob, ter jih dodam med spomine, z zavestjo, da kljub temu, da vse mine teh spominom  mi ne more nihče vzeti. S to zavestjo mi postane toplo pri duši.... 

vdano pomirjena sama s seboj, zavedajoč   se realnosti tega trenutka brez iluzij , molče nadaljujem začrtano pot.... 

 P. P. 

.................... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja:

 Vrholanov vrh 710 metrov Kot že v prejšnjem zapisu rečeno sva se s prevala odpravila naprej po čudoviti gozdni poti, ki je sicer razgibana ...