Contributors

četrtek, 19. november 2020

Sreča!

 Pisati o sreči je prav tako težko, kot pisati o ljubezni. Če bi hotela razčleniti pomen besede  SREČA  Sreča je beseda , ki je najbrž najbolj široko plastno, predstavljam si jo kot mavrico v  vseh niansah... 

Nekateri srečo zamenjujejo z zadovoljstvom. Z ugodjem. A sreča ni to . Tista sreča, ki je ne moreš opisati,sploh je ne točno opredeliti,ko te zajame, enostavno te preplavi s tako močjo da imaš občutek da je vsako vlakno tvojega telesa in duše, v povsem novem neznanem okolju. neznani sferi. Zadržiš dih, se prepustiš trenutku, kajti še predobro veš, da so taki popolni objemi sreče, tako redki. v življenju.Te samo oplazila sreča pa pohito naprej... A včeraj sem doživela tudi jaz, to preplavljanje vsega mojega bistva, ki mi je zapustilo globoko sled, ter hvaležnost , da mi je bilo dano okusiti ta trenutek  popolne sreče . Želim si samo to,da doživim še kdaj ta čutek popolne sreče ki nikoli ne  traja dolgo , 

a se sedaj me ogreva spomin na to doživetje. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja.

Grad Forhtenek , ki leži  nad  potokom  Velunja ,severno od Šoštanja. Lepe sončno nedeljo v aprila sva izkoristila tudi za obisk razvaline  ...