ponedeljek, 9. maj 2022

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- 7 DEL aprilu v slovo- ..Čarobni popoldan ob jezeru

Škalsko jezero, tokrat malo drugače!

No pa sem dokončala zapise z aprilskih  potepanj .. Morda je istalo še kaj , a to so nolj pohodi po naši dolini, ki sože tolikokrat prehojeni, da veva že skoraj za vsak grm in kamen na poti.Lahko samo rečem da  sem zelo zadovoljna, da se je vse izšlo , vsaj približno tako, kot sem upala da se bo. Kajti je že kazalo da bo se povsem drugače obrnilo. Sem pa seveda še naprej en velik optimist. Predvsem pa vem, da je veliko od tega kako gledaš, se počutiš  v glavi, ali si optimist, malo trmast , ter seveda ne smeš se vdati v malodušje. To te potegne navzdol. Torej gremo v novi mesec maj z novimi potmi , novimi načrti, predvsem pa z dobro voljo smehom in seveda z zavestjo, da je vse odvisno od nas -in na to kaj rečejo drugi , ali govore slabšalno nam ne sme biti mar. Vsak človek mora skrbeti zase... No semse razpisala  tirej še zadnji zapis prejšnjega meseca, ko mi je zmanjkalo volje časa za veliko stvari... Pisanje sem nadoknadila časa žal ne morem
Navadno greva okoli Škalskega jezera zjutraj, no morda parkrat na leto tudi popoldan ali zvečer. A to je tako redko, da lahko preštejem na prste ene roke.
Kakor koli , a na Ribiški koči še nisem bila do letos, ko sva bila tu s hčerko, ki je naju obiskala. A tokrat konec aprila  je prišla grede  s Koroškega potepanja po hribih moja prijateljica  s spleta Karmen Brudar, s planincema  ki je zelo aktivna pohodnica, vredna vsakega občudovanja.
Smo se zmenili, da se dobimo ob jezeru.

Ker je bil tako čudovit dan , sva se midva odpravila že prej , skozi sončni park  in se napotila  po poti ob jezeroma Med Šaleškim in Velenjskim jezerom,

mimo  drstišča

mimo rudarskih škod  spolno zanimivim rastjem , tu imajo ptice svoj raj

vlasih smo zelovelikokrat hidili to pot, sedaj pa nekako  sva jo opustila, ker greva pač druge smeri in poti

čez lepi most pod Golf igriščem
do Velenjskega jezera, kjer je zelo veliko lepih klopi, ter seveda tudi poti,  tale je malo stran gleda proti Škalam, kadar je tista prava svetloba, je zezero v zalivu čisto neke posebne barve. Deluje skoraj neresnično.. No tokrat je bilo pač odsev poznega popldneva

Kmalu sva se vrnila, kajti prijateljica je javila da so že skoraj tu
Zelo lepo prrijetno in prisrčno je bilo to srečanje.

žal je vse prehitro minilo, A upam , da ni bilo to zadnje srečanje.

Nato pa smo se poslovili , kajti sonce se ježe odpravljalospat midva pa  s prelepimi vtisi se poslovila in pdšla skozi boriv gozd domov.
p.p.

1. Paulinči&Co, srčna hvala za prelep opis aprilskega doživljanja!