Contributors

petek, 1. januar 2021

SPOMINI STAREGA GOJZARJA--HORUK V NOVE ČASE - HORUK V NOVE DNI ...

 Jap, dejstvo  spoznanje, hvaležnost, skrb, veselje 



Dejstvo:

 Pa smo preživeli to stresno, nekajkrat prav dramatično leto 2020... Toliko vsega je bilo, da sem res komaj čakala, da preskočimo v novo leto 2021. Številke so pač samo številke, važna je vsebina, ki jo predstavljajo... Čeprav seveda vem, da je to pač bolj ločnica  za nas, da vemo, koliko smo stari, da lahko dokumentiramo razne dogodke važne in tiste malo manj važnejše, da se tako ohranja zgodovina naroda, narodov pač vsega sveta od nastanka naprej, kolikor smo jo pač uspeli razvozlati , veliko od tega je pač tudi samo teoretičnih dognanj, predpostavk...

Spoznanje:

A vseeno za mene je novo leto navadno nek šok, pomešan  s hvaležnostjo in upanjem ,torej , hvaležna zato , da sem še med živimi, kolikor toliko še mi delujejo sive celice, pa da so udje še kolikor toliko, da ne rečem poskočni, a vseeno polni energije, da pač je zdravje res še kar za moja leta dobro. Skratka naj ostane tako, upanje pa, da bo se situacija, okoli in okoli nas po vsem širnem svetu izboljšala, da bomo premagali to nevarnost okužbe, z njo bo spet zavladalo normalno stanje , da bomo postali spet podobnim ljudem, ne pa kot zombiji , ki vsak zase blodi po izpraznjenih ulicah mest .. tako, kot je bilo pred tem, najbrž še dolgo ne bo, a upanje , da smo se nekaj naučili iz tega , da bomo boljši vsekakor je. Ostalo je pač odvisnih od nas.

Skrb:

 Šok zato, ker pač se pač zavem, pa nekje tam v enem malem predalčku možganov se mi včasih odpre in ja te prešine misel, da sem z vsakim letom starejša, upam, da v veliko bolj oddaljeni prihodnosti na pohodu nekje tista črno oblečena starka(hm ali je sploh črno  oblečena, kaj pa če je v belem, morda je celo moškega spola, ker ti so bolj bojevite narave, pa tudi močnejši, saj se ženski spol imenuje tudi nežnejši spol, le kdo se je domislil da je  ženska in še črno oblečena povrh .Najbrž je bil to moški , ki se mu je kakšna ženska globoko usidrala v srce ga potem zapustila  strtega srca , si je dal duška in rodila se je karikatura ženske s koso, ki kosi vse povprek.... No dokaza o nasprotnem  še nisem slišala! Torej! O tem bi se dalo razpravljati v nedogled. .... Ja čeprav se nekako z leti pač sprijazniš s tem, da bo treba enkrat oditi, upam pa ,da ne odpeljati, kot se sedaj odpelje po cel avtobus tja na pot brez vrnitve, sem nekako sprijaznjena s tem, da pač ni nič večno, čeprav trdijo nekateri nasprotno, da so piramide večne, a je že dokaz ,da so nastale da so  jih zgradili pred 3000 leti, pa tudi one se že krušijo... Torej!

Veselje

 Da je kljub zgoraj naštetim, še na tem svetu tako lepo, ...Kako lepa je narava, čeprav jo uničujemo , se narava vedno spet pobere, morda na drug način, a zemlja bo ostala še naprej, ko tudi nas ne bo več, najbrž v drugi obliki, a vedno bo tu.

 Veselje, da mi je dano da uživam v vsakdanu med dobrimi ljudmi, slabih se izogibam, ker vem da je škoda časa za tiste, ki želijo drugim samo slabo... Veselje, da v malih stvareh najdem kamenček sreče, ki tvori velik mozaik  spoznanj, hvaležnosti, da bivam med dobrimi ljudmi, ki me osrečujejo, ter upam, da tudi jaz njih, hvaležnosti, da lahko pišem ter dam duška  sebi in s tem osrečujem tudi sebe. Da mi je dano, kljub že kar nekaj  številom let ostati optimist, ne zagrenjenega srca , ohraniti v sebi, košček otroškega veselja: NEPRECENLJIVO:

 SREČA:

Skratka praznovanje  novega leta je bilo prisrčno, veselo, predvsem pa hvaležno, da sem spet lahko videla mojo goro iz povsem druge perspektive, v soju luči je bila za mene kot velika obljuba, da bo nam kmalu dano , da jo bova lahko obiskala...Praznovali smo  na podeželju, v kmečkem okolju, prisrčno vzdušje ob dobri hrani nazdravljanju boljšim časom zdravju veselju daleč od ponorelega sveta, petard , uživala sem , ob četrti uri  v nočnem sprehodu, ko se me je še posebej dotaknila  koroška pokrajine, v pravljični lepoti, polni skrivnosti in čara.



ob siju lune po zamrznjenem bleščečem  snegu, ob siju zvezd in ja ko začutiš, da je kljub vsemu slabemu v preteklem letu , neprecenljivo spoznanje da moramo biti optimisti, dobri, sočutni , saj samo s tem bomo

 SREČNI lahko tudi v letu  2021 

p.p.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja:

 Vrholanov vrh 710 metrov Kot že v prejšnjem zapisu rečeno sva se s prevala odpravila naprej po čudoviti gozdni poti, ki je sicer razgibana ...