Contributors

sobota, 29. avgust 2020

Tudi to je življenje: Korenček in palica!

Razlike, ali kako se vse spreminja. 💻📱

Moje današnje razmišljanje o spremembah od nekaj leta nazaj in danes
Na primer. Jaz sem pričela uporabljati splet in sploh računalnik 💻 leta 2009.Ko sem se uvajal v svet virtualne resničnosti, hm tako nekako  .  Takrat vem  sem pričela s programom Windovs 7... Programi, kot so Word , Mowie Maker, in še toliko drugih je bilo vse zastonj.... 
Z veseljem sem preizkusila , uporabljala aplikacije, ki jih je ponujal računalniški svet. Ker zelo veliko hodiva naokoli, ter posnamem veliko posnetkov, sem seveda preizkusila tudi razne Video programe, je le bolj prijetno pogledati motive, ki jih polepša še glasba v ozadju...
Pišem že od nekdaj rada vsa vesela sem se razpisala v raznih portalih, prvo na Netlogu, kjer sem bila res zelo aktivna. A so ga žal ukinili , mislim da leta 2012-ali 2013 ... Potem sem nadaljevala nekaj časa na Facebooku v zapiskih, no potem pa mi je prijateljica omenila ta Bloger in sem sedaj že kar nekaj časa tukaj, kolikor mi pač čas dopušča.  Pisala sem vedno prvo v Word, tako, da sem imela svoj arhiv , nato pa prilepila tja kjer sem pač objavljala. A potem , kar naenkrat to ni bilo več mogoče...Sicer je sedaj osnovni word, a ta je bolj tako tako...  
Nato je prišel Windovs 8 , ki mi nekako ni bil preveč všeč, a takrat je še bilo vse zastonj- A mi je serviser dejal da se bo vse kmalu to spremenilo, da bo treba vse plačati. Nato pa so se pričele pojavljati aplikacije, ki so (pozor) zastonj, a samo tri mesece... Kar naenkrat se je ponudba povečala, toliko različnih programov da nisi vedel, katerega bi prej preizkusil...
Movie maker strega so ukinili, nov je plačljiv, če pa že stakneš, kje kak program je pa zanič, ker kmalu vse zašteka...
 Glasba včasih si lahko naložil glasbo za videe, sedaj to ni več mogoče zastonj, odkar je zaščita avtorskih pravic. Vse lepo in prav,  Jaz naredim video, ga naložim na Youtube, če imam srečo, da izberem glasbo, katero avtor ne zahteva prepovedi, če ne , te pač blokirajo. A jaz mislim da to ni prav, morali bi biti veseli, da se glasba vrti in jo ljudje poslušajo, saj jaz nimam nobene koristi od tega...Nekatere skladbe bi morda utonile v pozabo...

 Vse lepo in prav. Prav za prav razumem da morajo računalniški  programerji tudi zaslužiti saj živijo od tega... A je spet tako. Zakaj je bilo od spočetka zastonj. Gotovi programi in aplikacije pa celo boljše!
 Če si precej aktiven, na primer samo osnovno :
Plačaš Word.
 Plačaš Movie Maker
Plačaš glasbo
Plačaš   zaščito, katero koli že..
Nekateri igrajo še igrice, no jaz jih ne, a vseeno,  To kar nanese. Naročišpa se lahko za eno leto..... Pa še razni program..... V bistvu pa od tega nimaš dobesedno nič, razen zadovoljstva , da si pač ustvarjalen...
Tako da postaja računalnik še zastonj samo za socialna omrežja in za brskanje, če iščeš kaj.... Tako površno, za poglobitev, za večjo aktivnost  je pa treba vse plačati... 
Je že tako, se mi je že Emšo malo namnožil , pač razmišljam, da niso vse spremembe ravno najboljše. No morda sem pa pozabila da smo v dobi materializma ...... 
 Kot od začetka že zapisano, to je korenček, da te privabijo, potem pa palica, plačaj, če hočeš uporabiti, oni to ne vprašajo, ali lahko, ali si zmožen....
 Tak da sedaj še samo čakam da bo Bloger plačljiv . Dokler pa ni pa bom še kar objavljala... rada pišem za dušo...
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja; krožna pot, Škalsko in Velenjsko jezero..

V pomladnih dneh je še kako prijeten sprehod , krožna pot Velenja do Škalskega jezera ter ob velenjskem jezeru in po vista ter pod Kinta Kun...