Contributors

sobota, 11. januar 2020

Tudi to je življenje: Ignoranca-

Kot vsako jutro, sva tudi danes že kar zgodaj tik pred vzhodom, sonca, čeprav je luna na zahodu bila velikanska krogla,
sonca še ni bilo, sva peljala našo psičko na sprehod.  A zadnje čase opažam, da veliko lastnikov svojih štirinožnih prijateljev ne pobira za njimi pasjih iztrebkov. No to je bilo kako leto nazaj zelo lepo urejeno,nekako smo se vsi navadili na red in čistočo. A zadnje čase ni več tako. Čeprav sem velik ljubitelj , vseh živali seveda tudi psov, me to zelo moti, ko vidiš ob poti, ali pa celo na poti velik kup .
A ker mi pobiramo vsaj lastniki malih psov redno, opažamo, da lastniki velikih psov redko kateri pobere za svojim ljubljenčkom. Pa še tako je, ti ženejo svoje zivalce zgodaj ujutraj ven. In potem je že tako, kar oči ne vidijo glave ne boli.  
Danes pa sem hotela posneti ožarjeno vzhodno stran,
ki se je tako nenadoma obarvala, da sem stekla med drevjem na čistino in gledajoč v nebo stopila v velik kup pasjega iztrebka.  ..No težko ga bi prestopila tako velik je bil!. Se ne razjezim tako kmalu, a danes mi je dvignilo "dekel na glavi", ja in to zato, ker nekateri pobiramo redno in čistimo za svojimi psi, , a potem nas  drugi že tako sovražno nastrojeni mečejo v isti koš. Veliko lastnikov psov pripelje svoje pse iz centra   v Sončni park se iztrebijo na desnem bregu in potem gredo lepo na levega nazaj. Tako da  redarji, ki so nekaj časa redno kontrolirali po Sončnem parku, okoli jezera  med sprehajalci so čudežno poniknili. Ja je že tako če ni kontrole nastane nered. Treba je nastaviti kamere in potem samo kasirati. To še najbolj pomaga. Ostalo  je vse čista ignorancca...... No jaz sem kljub temu posnela malo nekaj lune, ki se je ozaljšala z borovimi in brezovimi  vršički
 skozi drevje, velika je bila videti.
 pa še malo bolj od daleč, luno na zahodu in na vzhodu
malo vzhoda, žareče obarvanega ,a ostalo je razočaranje, nad  lastniki psov in sploh nad ljudmi.
P..P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja:

 Vrholanov vrh 710 metrov Kot že v prejšnjem zapisu rečeno sva se s prevala odpravila naprej po čudoviti gozdni poti, ki je sicer razgibana ...