Contributors

ponedeljek, 13. november 2017

iz zbirke sanjala sem ---SPET PRIŠEL SI V MOJE SANJE


Spet prihajaš v moje sanje,                 
      v ta moj tihi  svet si vstopil
v svoja čustva me potopil.

Tvoj dotik je bil dovolj,
da si čustva vsa predramil,
in s poljubi me omamil.
Vsa sem se ti predala,
kot da bi  vedno te čakala ---

Vsa moja spoznanja,
ki sem ob tebi jih spoznala
ko tebi, sebe sem dajala
vso strast vso ljubezen, želje in obljube
vračal z ognjem in strastjo.
Ki me je potegnila na dno

Prihajal noč si za nočjo
vedno v moje sanje
bila presrečna sem,
spet sem pričela verjeti vanje.

Ljubila sva se vsepovsod
ob svečah , travnikih in temi.
Ljubila, od poletja do jeseni.
Prišla je zima in z njo mraz.

V sanjah izginja tvoj obraz
oh, ljubi počakaj ne odhajaj
jaz nočem še oditi
hočem s tabo se ljubiti,

Izkoristiti ta čas.
Kajti, ko se bom zbudila
bom za večno te izgubila.
Nocoj si zadnjič prišel v moje sanje.
in jaz samo  nocoj še verjamem vanje…


P.P.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...