petek, 11. junij 2021

Spomini starega gojzarja! Po naši lepi svetoči Šaleški dolini

V teh, da ne rečem, kar čudnih dneh, ko vsak dan skoraj dežuje. So najbolj priljubljena  vsakodnevna  potepanja po naši dolini Pravo aprilsko vreme. Zjutraj ni prevroče, če imaš oblečeno jakno, jutra, so hladna, potem pa nastopi sparina. In to sredi junija, ko bi morali vsi hoditi v kratkih hlačah in kratkih rokavih. Sedaj je čas s cvetenja maka. Ja vse je pomešano...

Cvetov plavic, divjih kamilic, žitnih polj posejanih z makom, žal letos res bolj malo cvetočega okrasja imajo,  kot prejšnja leta, a vendarle
Čas potepanj   ob reki  Paki, ter brezkončnih sprehajalnih poteh ob čudovitih novih kolesarskih stezah
Ja lepo urejena je naša dolina. Rada se sprehajava ob Paki, sedaj je lepo urejena obvladana , da ne poplavlja vel, Pa seveda , kar je najvažnejše, čista je. Ne tako , kot je bila red desetletji, ko so njen breg krasile polivinilaste vrečke in toaletni papir,,ki ga je naplavilo ob neurrjih na grmovjeoob vodi. Sedaj pa je vse čisto, reka ukročena

Obožujem lepoto   makovih cvetov, tako so cveteli lani
Lepo se je bilo lan potepati ob žitnih poljih, ki so bila pobarvana  z rdečimi cvetovi...

Ista njiva a kaka razlika
Le tu in tam kak cvet...

Na bregovih reke Pake cveto rumeni grmički, prava paša za oči.

Lepo je tudi ob novem prireditvenem prostoru, ali  pa se povzpeti nanj

Lep in zanimiv, 19. 6 bo otvoritev- Ker pač prej zaradi pandemije ni bilo mogoče...Se vidimo ha ha

Velikokrat greva sem...rada opazujem razprte peruti labodov! Kot angeli na modrem nebu so!

se povzpeti na razgledni stolp , ali pa uživati, na klopcah tik ob Velenjskem jezeru in opazovati, labode....

Se sprehoditi na pomol, ter ugotoviti, da psička Mery ne mara iti nanj. Ne bi bila za mornarja...

Uživati ob ladjicah na jezeru, ter ugotoviti, da so klopce, kakor zgledajo priročne in lepe, bolj za kratek odmor, kot za dolgo sedenje...
Pa se nasmejati od srca, vrabčku in labodu, ki sta vsak po svoje vzbujala pozornost..
ali pa samo sedeti na klopeh ter opazovati spremenjeno dolino, ter obujati spomine, na pol stoletja nazaj, ko smo tu imeli še vrt, kjer je sedaj Velenjsko jezero, ali se spogledovati z Uršljo goro, ki vabi, vabi...

Pogledati skozi srček Škale , na Graško goro, Lubelo...

Še zadnji pogled  na prireditveni prostor in naprej pod naseljem Kinta Kunta na Škalsko jezero
Na Škalskem jezeru sva res velikokrat, posebno sedaj, ko imam tezave s kolenom, ter ima Mery probleme s hrbtenico, pot okoli jezera pa še ravno zmore.
Tudi tu se je v štiridesetih letih ogromno spremenilo...Nekaj na boljše no ne vse....

Lepi so ti sprehodi, posebno sedaj, ko še ni kopalna sezona

Tudi Škalsko jezero dobiva novo podobo
Lepa so jutra ob jezerih
Mladi labodi rastejo
Stirje labodi so še ostali za enkrat
Krasen muc nas skoraj vedno pozdravi na klopci..
Tudi ob poti na jezero, je čutiti, da kljub dežju bo prevladalo poletje
Ter visoke valujoče trave, ki kar kličejo po košnji, ter soncnemu vremenu...