Contributors

sreda, 30. maj 2018

Tudi to je življenje-. MOJA RAZMIŠLJANJA O LUNI

Vpliv polne Lune, ali pač ne...

Vsak mesec   približno ob tem času, ali pač takrat ko se lunine mene menjajo, oziroma, ko se  luna na nebu debeli in ko doseže maksimum, se vedno vprašam, ali bo tudi tokrat drugače .Takrat  se pričnejo dogajati na zemlji zanimive stvari. Nekateri ne morejo spati drugi postanejo bolj delovni, tretji postanejo  razdražljivi, kot breje mačke da jih še pogledati ne smeš- Če niso ravno razpoložene, (kot ta muca, ki pa je iz spleta in ni moj posnetek)

Ko poslušam zjutraj na radiu, o  statistiki poročila za 24 ur, kaj se dogaja tako  nasploh v naši deželi. Tudi ta radio je iz spleta....
Opažam da vedno ,kadar je ščip je vedno več nasilja ,v družini ,na ulici , vedno več prometnih nesreč , vedno več povzročiteljev,  nasilnih tatvin , ropov, zadnji čas tudi vse več streljanja ,ter  veliko več klicev na številki 112 in 113.
 Ali je res kriva luna,
ali morda je to le slučaj. Kdo bi vedel.  A ker že nekaj časa sledim tem poročilom,bo kar držalo, da smo v teh nočeh in dnevih polne lune veliko bolj dovzetni za vplive njene  oblin.

Še dobro, da vse  lunin ščip  ne napolni z nestrpnostjo m ampak z dobro voljo in adrenalinom. Tako se nekako vse izravna in je življenje v ravnotežju.  Bilo bi lepo, če bi bilo tako a žal ni.Nasilje  v družini , ki razdvaja najožje člane družine in prometne nesreče, v katerih ljudje izgubijo svoje najdražje  imajo  dolgoročne in nepopravljive  hude posledice...
Je pa zanimivo to, da smo tako tesno povezani vesoljem in njegovim delovanjem
.
Tudi ta posnetek vesolja je iz spleta....Ostale slike so pa moje....
Vsi smo povezani,  na tak , ali drugačen način. Čutimo vremenske spremembe, skratka smo z vesoljem eno... 
Lep pozdrav na mene vpliva luna zelo pozitivno, mogoče še preveč , toliko dobre volje delovnega elana se nabere v meni ... Vse  okrog mene je v teh dneh sama POZITIVA...  NAJ TAKO TUDI OSTANE , PA ČE JE ZATO ZASLUŽNA POLNA LUNA, ALI NE
P.P.
. ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...