Contributors

ponedeljek, 17. oktober 2022

SPOMINI STAREGA GOJZARJA -URŠLJA GORA- POLETNI OBISK-

Na Uršljo goro-


Mimo kapelice sv Vida na Slemenu ob čudoviti lipi sva nadaljevala pot
Proti Ciganiji,  katero je jutranje sonce, ravnokar obsijalo..
A midva sva se že peljala navzdol proti Križanu, po lepo obnovljeni makadamski cesti
Tokrat sva  se peljala do rampe, poleti se navadno tako peljeva vedno do tu gor, kaj ti pozimi pa greva navadno peš od Ciganije, ali od Kotnikovega vrha..
 

Tokrat sva šla počez, malo prispela do ceste kjer je naju prehitel, nade buden kolesar
A pa sva lepo počasi šla za njim..
Z  vmesnimi počitki sva le prispela do mesta, kjer se odpre pogled na kapelico in cerkev svete Uršule na Uršlji gori..Ja tudi tukaj se je veliko spremenilo. Veliko bolj zračno je sedaj tu. Veliko dreves je odstranjenih, 

Pri kapelici sva si vzela maloveč  časa, ter se nato napotila na vrh do cerkve kjer pa sva bila neprijetno presenečena kaj ti kjer so desetletja bili prosti prehodi je sedaj prostor okoli cerkve zapirala nova ograja..
Visoka ograja, le čemu služi sva se spraševala a nisva bila edina ki je  naju to zanimalo, seveda nama ni nobeden ni vedel povedati nihče, samo razna ugibanja, zakaj so jo postavili.

Tudi tu gor se na veliko prenavlja koča dobiva novo streho in novo fasado...
A midva sva že hitela naprej proti vrhu ob ograji
Nato pa nadaljevala pot naprej proti vrhu , lesa v ograji je bila odprta...Mako naprej pa me pozdravi gospodična ki mi reče, O to pa poznam Spomini  starega gojzarja ,prijetno me je presenetilo, kajti redko kdaj .  na svojih poteh  imam srečo in priliko , da srečam   kakega znanca ali prijatelja ki ga poznam ,da pa srečaš koga ki pozna tvoje zapise, ja res me je vzradostilo to srečanje. No enkrat se mi je to že ugodilo na Temnjaku nad Dobrno.Malo smo poklepetali ja in takrat sem priznnala da mi zmanjuje časa za pisanje. A smo ugotovili da spomini ostanejo .Pohitela sva  naprej proti  vrhu ki k sreči še ni ograjen
Sicer ograja je zelo lepa ampak enostavno ne spada sem gor..
KLOPCE LJUBEZNI, ALI KLOPCE ZALJUBLJENIH SO RES POŽIVITEV PLANIN, ČEPRAV BI BREZ NJIH RAVNO TAKO BILA ZALJUBLJENOST IN LJUBEZEN..ALI PA ŠE BOLJ...


Na tem stolu so
 se vsi hoteli fotografirati v njem pa sem se še jaz..

A bolj kot ograje klopce ljubezni ter reklamni stoli so mi všeč visoke trave,
 tu človek začuti energijo, Uršlja gora je tako ali tako znana, po dobri energiji...




...tu se sedaj na veliko obnavlja..
Nazaj grede sva se še ustavila v koči, okrepčala ter nato nadaljevala pot nazaj v dolino
Kjer sva se za trenutek ustavila še na ovinku ob  srčku
Ter se potem spet vrnila do izhodišča in se mimo Križana Kotnikovega vrha , ter Ciganije, ter Slemena spustila nazaj v Šaleško dolino...
P.P.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja:

 Vrholanov vrh 710 metrov Kot že v prejšnjem zapisu rečeno sva se s prevala odpravila naprej po čudoviti gozdni poti, ki je sicer razgibana ...