Contributors

sreda, 24. junij 2015

SANJE


Spet prišel si v moje sanje



Vse povsod tišina , prazna ob meni je blazina
Zaspala sem z mislijo na tebe.
Morda pa želja le privede te......
Spet prihajaš v moje sanje
V ta moj mali tihi svet
Nočem več verjeti vanje
A ti požvižgaš se na vse
Tvoj nasmeh mi vse pove....

Samo dotik je bil dovolj,
Da obudil si spet v življenje,
Kar bilo je skrito na dnu srca
Vse prav vse si spet predramil
Si s poljubi me omamil...

Spet sem se ti vsa predala
Veš,da nate sem čakala
celo večnost te iskala...
Vsa spoznanja,
ki sem ob tebi jih spet zaznala,
ko sebe , tebi sem dajala...
Vso strast, ljubezen in obljube.
Vračal z ognjem in strastjo.
V vrtincu čustev dvigala in padala na dno.


Prihajal noč si za nočjo
Spet in spet v moje sanje
Bila presrečna sem .
Spet pričela sem verjeti vanje

Ljubila sva se vsepovsod
Ob svečah, na travnikih,
pod zvezdami in temi.
Ljubila od poletja do jeseni....


Potem prišla je zima mraz.
Z njo izginjal tvoj obraz..
Oh ljubi, počakaj.
Ne odhajaj,
 ne želim se prebuditi .
Hočem s tabo se ljubiti.
Izkoristiva ta čas,

Kajti vem, ko zjutraj bom se prebudila
za vedno bom te izgubila...
Zadnjič  prišel si še v moje sanje
Dovoli mi , da

še samo nocoj verjamem vanje....

In res,zjutraj sem  se prebudila,
prazna ob meni je blazina
takrat zavem se,
da bil si sen, le iluzija!
tebe pokriva hladna
že gomila!!

p.p.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...