Contributors

petek, 19. junij 2015

KRESNA NOČ, PRAPROTOVO SEME IN LJUBEZEN


BILA JE KRESNA NOČ-- ALI PA TUDI NE---HE HE

Prekrasen večer. bila sem na obisku pri prijateljici, katere že dolgo nisem videla. Pogovor se je zavlekel pozno v noč. Ker sem mislila, da bom hitreje doma sem šla po bližnjici skozi gozd in kakor je že na kresni večer navada, se je dogodilo da mi je padlo v čevlje praprotovo seme. To sem ugotovila po prihodu domov, ko me je moja mucka pozdravila namesto svojega mrjav z očitajočim hripavim glasom:

  • "Ja kje pa hodiš tako dolgo ? "




Bila sem tako presenečena, da sem obstala z

 odprtimi usti brez besed, kar se meni ne 


zgodi tako zlepa.
Kaj, kaj : sem zajecljala ker sem mislila da mi je moja boljša polovica spet pripravil kako presenečenje. Odprem vrata v spalnico, kjer on spi spanje pravičnega...
Oh kaj je z menoj pa ja nisem skoraj nič pila pa ja ne haluciniram, groza....
Potem pa mi šine v glavo, da, sem šla skozi gozd da je kresni večer, 
hah sem pač med tistimi srečneži dobrega srca in povezanim z naravo vse je mogoče.
Ja ne bom govorila kakšne stvari vse sem slišala od vseh

 živali, vse kar leze in gre je imelo neke pripombe na 
obnašanje človeka, kot enega najbolj nasilnega prebivalca
 zemeljske oble.
Ja kako dolgo bo še držal ta urok me je bila groza? 

 
Tako, da sem hotela ven čez dan in sem šla. V mojo 
sotesko metuljev, 
 
da si malo spočijem glavo od nenehnega pritoževanja vseh, mačk, 
psov, ptic, ja celo labodi so se nekaj repenčili, da smo jih prej 


hranili preveč, da jih je pol poginilo sedaj pa nenadoma nič in

 tako dalje... Ko sva prispela na cilj m me obsuje cel roj

 metuljev. A ne si misliti, da so
bili tiho, kje pa- prišla sem opoldne, in bil je paritveni dan. Kaj vse sem slišala?
Pa sem mislila, da so samo ljudje strastni in nori na ljubljenje no pa poglejmo kaj sem videla in slišala....
 


Bilo jih je vse velikosti in barv .. Najbolj sta bila nemirna in nestrpna

 dva citrončka. Lovila sta se 

mimo mene ,frfotala tik nad tlemi da sem njima, komaj sledila...

 "Počakaj me, kam tako hitiš, ne morem tako hitro" je sopel za njo ,kam bežiš? Vso energijo mi boš pobrala z letenjem.. Samo ljubil bi se ! Počakaj ali ne vidiš kako sem razvnet. saj komaj letim, poglej me spustiva se na cvet in spusti me med svoja krila, gorim, še vžgal se bom na tem soncu in od želje po tebi, tako lepa si  ...
" Prosim, daj no daj, kaj si taka?  Kam si zavila

 sedaj , a v senco, da greva ? No razgret sem

 dovolj  pa greva...Poglej mene"; se ji je važil in

se vrtel  v zraku, da ji je pokazal še spodnjo
 stran telesa..Pokazal ti bom kako lepe mišice imam sem treniral vse dni... Poglej me prosim kako sem dobro grajen in obdarjen.

  
"Malo počakaj prvo  greva na medičino", je bila odločna ona ,žejna

 sem bova prvo nekaj spila, ne ne, je trmoglavil on  , jaz bi se sedaj

 ljubil s teboj." je bil odločen on. 

"Ne, ne moreš kar navaliti na mene . Bodi kavalir malo nežnosti 



malo predigre ....potem bomo pa videli,"je bila neomajna ona, dokler je on ni popeljal na prečudoviti cvet glavinca. Kjer jo je povabil na cvet  in jo vprašal:
"No pa izvoli medičino, ali je:  je dovolj slastna,je dovolj hladna,hitro srkni, jo je priganjal  .Srknila je iz slastne opojne čaše cveta Odmaknila se je in ponudila še njemu ..Nakar ji je on dejal, "jaz ne bom več   nisem žejen ..pridi si
  se odžejala, grevaaaaaaa... Razneslo me booo.. In tesno drug obdrugem sta odfrfotala  čez sončno osvetljeno cvetočo sotesko, kjer

  sta se predala, skrita ,mojim očem.  eden drugemu  v strasti ljubezni...




Jaz pa sem se odpravila  na jaso in se predala sončnim žarkom ki so
  me uspavali, ko sem se prebudila je učinek kresne noči čudežno  izhlapel, izginil, tako da sem se spraševala ali so bile to sanje,ali resnica.. Ko sem se vrnila domov me je muca pozdravila s svojim običajnim mrnjav. Zasmejala sem se in jo vsa vesela dvignila v naročje.Ter si mislila, da je, včasih skoraj bolje, da ne razumemo živalske govorice.. je že človeškega blebetanja več, kot preveč. A ob vsakem kresu se spomnim tega in se nasmejim iz vsega srca...






Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...