Contributors

nedelja, 23. maj 2021

Spomini statega gojzarja.. Luna, lunasta

Rada imam čas Luninih men. Posebno  mi je ljub ščip, Včasih sem zvečer , komaj čakala da je vzšla izza sosedove , da sem jo posnela  nekateri, pravijo  da mit oziroma  lari fari vpliv lune na ljudi, ter živali. Za živali ne vem, slišala pa sem psa, ki je otožno tulil v nebo ob polni luni. Pa se ne strinjam z njimi. Veliko ljudi  samih prizna, da so takrat bolj nervozni, nekateri bolj napeti, nekateri, sproščeni, pripravljeni za vse mogoče avanture, podvige., ali pa se zapro, kot školjka v svoj kalup. 

Lepa je v vseh odtenkih

 Pred kakimi štirimi desetletji sem imela sosedo, ki je ob ščipu šla mimo tebe, kot da si zrak,.. Po treh dneh pa je spet govorila bila prijazna. Tako vsak mesec. Od začetka je bilo zelo čudno, no potem pa smo se vsi navadili, se prilagodili jo pustili na miru smo vedeli, da ji ne  prideš do živega. Kot tisti ljudje ,ki so dovzetni  do  luninih men, ko pa so mimo , pa spet normalno funkcionirajo .
Sedaj pa dež pa luna bo o polnem. Že čutim njen vpliv. Še dobro da ima na mene pozitiven vpliv. 😀Polna adrenalina.. Lahko bi delala vse mogoče in nemogoče ,  no vsaj želja je. A je že tako duh je močan, a meso je slabo. 😀🙄Prav za prav kosti EMŠO prinese marsikaj s seboj neprijetnega  . Tako pa so ti lunini dnevi, za  mene vseeno nekaj dobrodošlega. Če sem slabe volje,  me čas ščipa  spravi v dobro voljo. Če pa sem pretirano dobre volje, polna adrenalina me pa umiri in postavi na realna tla. Se pričneš z leti prilagajati, skleneš sam s seboj  konsenz, kaj lahko, kaj ne.. Čeprav je včasih res  težko sprejeti  take odločitve. Sem sicer  realen optimist.. Vsako leto bolj!  Kadar je mlaj pa ne, takrat imam vtis kot da imam bodice, kot kak morski jež, da sem sama sebi napoti.. Kaj šele drugim. A ker se z leti človek nauči prilagajanja, ter ve, da lahko tudi besede bolijo. Gledam da ne prizadenem nikogar.... 
Kakor koli luna se debeli, njej   je pač vseeno, ali si slabe, dobre volje, poln adrenalina, ali pa depresiven. Ona sije z vso močjo, le temni oblaki ji lahko preprečijo  njeno svetlobo, ki jo še najbolj izkoristijo zaljubljenci.. No vsaj včasih smo jo... 

Ja luna v vseh mogočih pozah, zataknjena za zvonik, ali tik nad obzorjem, ali svetleča kot biser na nebu. Ali pač obarvana odvisno, kje in kdaj jo posnameš ..KotKot sem že dejala luna za mene ni samo povod za dobro voljo, ali slabo voljo, ampak pojav na nebu ki te vedno ponese nekam daleč kjer so dovoljene sanje, skratka luna je tudi lahko povod za dobro počutje, pa še za luč v zgodnjih jutrih na najinih pohodih
-p-p-

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja:

 Vrholanov vrh 710 metrov Kot že v prejšnjem zapisu rečeno sva se s prevala odpravila naprej po čudoviti gozdni poti, ki je sicer razgibana ...