Contributors

torek, 20. oktober 2020

....Gripozna obolenja

 Dilema, cepiti, ali ne!

Navadno nas vsako jesen , opozarjajo , ter vabijo, pozivajo  naj se cepimo proti gripi ...Tu pa nastopi spet vprašanje, ali to  stoodstotno pomaga, ali ne... 

Sem v dilemi se naj prijavim , ali ne za cepljenje

Ne me narobe razumet, sploh nisem proti razno raznim cepljenjem. Sem bila v mladosti cepljena proti črnim kozam ki so že nekaj časa iztrebljene. Moji otroci so bili cepljeni proti ošpicam ter še cepljenjem...drugim  obveznim

 A to cepljenje proti gripi mi vzbuja dvom. Ker gripa naj bi bila neke vrste virusno obolenje. Sedaj v tem samo zaščitniškem času, ko si še dodatno razkužujemo roke, nosimo maske, se izogibamo stikov   , ljudi, ohranjamo varnostno razdaljo, ne razumem , zakaj bi bilo potrebno še dodatno  cepljenje. 

 Veliko se jih cepi, a nekateri, imajo potem zdravstvene težave....Drugi so zadovoljni in se cepijo vsako leto...Seveda pa je drugače za rizične skupine ljudi. Pravijo da so dolge vrste če se želiš naročiti, no če se naročim sedaj bom morda do marca na vrsti hi hi... 

 Šalo na stran, jaz še vedno prisegam na zdrav način življenja , narava, sveži zrak sonce ,daleč od ljudi, od tesnih stikov, zabav, .... Sedaj ko nas že tako utesnjuje ta novi virus  Corona Covid 19, je za naju najboljša imunska zaščita, bolj kot pa  cepljenje....

p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojzarja:

 Vrholanov vrh 710 metrov Kot že v prejšnjem zapisu rečeno sva se s prevala odpravila naprej po čudoviti gozdni poti, ki je sicer razgibana ...