Contributors

nedelja, 23. avgust 2015

Poletju v slovo

  • Glasba taka in drugačna
    Poletje se počasi izteka  zleknjena ležim na gugalnici  v mojem mini vrtu na  balkonu v senci zorečih paradižnikov, ter jablane 
     Uživam v poletje, vročina je malo popustila in  dremajoč  slišim   skozi odprto okno  tiho glasbo.
    Prav za prav obožujem več vrst glasbe odvisno od razpoloženja. Kadar sem dobre volje se rada predam domači glasbi posebno ,če je dobro besedilo...Rada imam  stare popevke , ni važno kateri izvajalec .Prav za pra ni važno kateri jezik samo da je dobra .. Saj glasba ne pozna meja..in rada tudi  poslušam Jaaz...
     To je za tiste trenutke ko  je duša ranljiva in enostavno rabiš nekaj , da jo poboža kot zna le zvok glasbila... Nasmehnem se..
     Spet igra Without You - Sax Instrumental by Freddy Just ... obožujem igranje saxsofona... Sem popoln laik , kar se glasbe tiče, a  zvok  tega instrumenta se me vedno dotakne..
    Lahno presunljivo  prodirajo zvoki saxofona do mene in počasi prodirajo do moje duše.Kako vabeče kako presunjlivo zvene, zaprem oči in se prepustim ...dvigam se  ponese me daleč na belem oblaku v stanje breztežnosti.Ves balast tega sveta pustim za seboj in odlebdim .Zvoki instrumenta me božajo, moja koža je napeta kot struna vsak akord se odbije, in se vračajoč še močneje zajedo  v vse pore moje biti . Kako blažen občutek je to. Po mojih žilah se ne pretaka več kri temveč temna in nežna vse obvladajoča glasba .. O ali je še kaj lepšega , dvigam se in spuščam v meni pa zveni zveni.... Glasba je izvenela jaz pa  sem prišla do spoznanja da je tudi glasba lahko  neke vrste ljubezni , močna, vse obvladujoča, ki te razveseli v vsakem trenutku življenja. Ko si vesel ti še polepša trenutke veselja, ko si žalosten ti poboža dušo in ti da novih moči za nove dni. Niti ni potrebno, da imaš posluh , samo prepustiš se in te ponese . Srečen je, kdor se ji preda in jo ljubi. Poslušaš jo lahko v vseh letnih časih , v vseh urah dneva ..Ne pozna starostnih razlik ne pozna meja ne barve kože samo glasba vsepovsod ..Počutiš se kot metulj katerega lahek vetrič ponese prek dišeče cvetoče poljane..
    ..Želim vam lep začetek novega tedna in uživate še v poletju, kolikor ga je še pač ostalo.

    p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...