Contributors

sreda, 19. avgust 2015

IZ ZBIRKE -TUDI TO je ŽIVLJENJE--IZRAŽANJE


Vsi smo tako ful kul--- ali res??
Pred nekaj časa sem malo  raziskovala neke spletne strani. In po  forumih... Sedaj ne vem ali je moj Emšo že tam onkraj ali kaj...  Zelo me je presenetilo , kako  se uporablja slovenščina ... Polno okrajšav, polno slenga polno tujk... Seveda so večinoma to mladi ljudje ali res nimajo časa, da bi napisali pravilno, ali pač da ne znajo, nočejo. Nekaj so narečja te spoštujem in celo všeč so mi. Uživam ob poslušanju primorščine, koroškega jezika ,ali prekmurščine..A drugo je pravopis. In ob tem se sprašujem kam gremo- že tako nas je malo , a če ne bomo spoštovali svoje materinščine nas bo kmalu pogoltnila brezimnost.  Poslušala sem intervju z mladino... Že mali otroci govore tako. Namesto da bi rekli da je zelo  dobro  je ful  kul, namesto da rečejo kako sem se imel lepo, rečejo:bilo je kul..Pa še kar nekaj takih spakedrank se bi našlo. A njabolj mi je ostala ta beseda v spominu-- Ali se tega naučijo doma  v šoli, ali z sovrstniki .... Morda je celo tako, da so prisiljeni se izražati tako,  kajti drugače bodo ožigosani kot posebneži... Kdo ve? Se pa sprašujem kakšen je sploh pravopis v šoli.. Včasih smo brali,  sedaj mladina zelo malo bere. Je pa res , da so svetle izjeme in pred njimi "Kapo dol". Pa tako lep, bogat  je naš slovenski jezik..
p-p- 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...