Contributors

sobota, 4. november 2023

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-


Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete, ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kondicije-

Je pa tudi res , da si lahko podaljšaš ali pa skrajšaš pot. Lahko greš iz Velenja, ali iz Velikega vrha, ali pa od parkiriščapod goro Oljko.. Pred leti smo hodili na pohode bosih, tudi moj mož je bil takrat med ustanovitelji, iz Pesja dobrih sedem   klometrov v eno smer. Je bilo včasih prav zanimivo, ko smo hodili po sveže posuti  makadamski cesti.Veliko smeha je bilo. No moj mož je bil dvajset krat jaz pa štirikrat, ker sem bila takrat v službi v tujini, mi ni bilo vedno dano iti zraven.
Sedlo in miza s klopmi,  ob poti naBrezovec, ki ga navadno tudi obiščeva, če greva krožno pot.
Vidljivost ni bila preveč dobra v Savinjsko dolino.

Z vrha gore sva prišla po strmini navzdol
Mimo lepe kapelice s klopjo
V tem času je povsod polno lepljive kadulje. Všeč mi je najbrž zato, ker sem pred leti imela okoli našega vikenda polno teh rastlin pa nisem vedela kakose imenujejo. Jaz sem jim takrat pravila , da so žepki.

Izbrala sva malo lažjo pot, zaradi tega da nebi preveč obremenila kolena...
Malica tako na itro pripravljena , ker je pačn bil pohod tikpred zdajci

Zelo lepo označene poti

Ja gora Oljka kraj nešteto spominov. Obiskov z otrokoma,z vnuki in seveda najini, potepi po tem kraju kjer je vedno lepo. Poleti polno cvetja,polno metuljev, sonca,  vedno tudi tudi dobre postrežbe, sicer v zadnjem času morda malo man dobra, a kljub temu še vedno privlači ljudi..

Ob poti polno cvetja vseh vrst... Mislim , da je to Papeževa sveča, ali pač nekaj podobnega. Ja zanimiva je in lepa.

Napis na cerkvi sv. Križa na Gori Oljki

Mladi in Stari planic pred kočo
Zelo veliko poti, smeri iz Šaleške in Savinjske doline. 
Seveda sva se odžejala ,bilo je zelo vroče in tudi pot je naju  užejala.  Poleg vode in čaja se vedno ptileže tudi kaj bolj osvežujočega 
Pod domom
Sva se šalila da je tu toliko znakov prava razstava..
res sva uživala v poletnem dnevu

 Krasne kapelice ob poti so prava paša za oči.
Tukajvedno se ustaviva pozvonim za zdravje srečo, ljubezen in mir, ter varen kora


Na Brezovcu sva  srečala znanca iz spleta 















KO sva s evrnila do parkirišča je bilo to povsem zasedeno. Ja goraOljka je še vedno zelo dobro biskana. Predvsem z družinami z otroki.

1 komentar:

  1. Your post was a joy to read. Thanks for making the topic so accessible!

    OdgovoriIzbriši

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...