Contributors

sobota, 1. julij 2023

Tudi to je življenje..Dež sprehod :Rudarski praznik

 Današnji dan 1 julija ko bi moralo biti vroče, da bi nam teklo iz vseh por na telesu, ja  je pa komaj 19 stopinj od zunaj pa še dežuje..

Včasih je bilo tako vroče, ko je proti večeru skozi Velenje korakala rudarska parada z rudarsko godbo  na stadion,kjer je bil skok čez kožo 


danes pa bi  ne bilo odveč ,da bi si oblekli bunde..

Sedaj je tako , da dan dva sončno , potem pa par dni dež..

Tako da sedaj kam daleč ni za iti..

Tako sva se tudi danes  odločila ,da narediva kratko krožno pot skozi sončni park ob cvetoči gredi vrtnic




Meni sedaj to  deževno vreme kar paše ,kajti boli me koleno, ki sem si ga pred tednom  dni poškodovala in to v stanovanju, ja kdo bi dejal toliko hodita po strminah dolinah skalnatih poteh,   vsepovsod je naju polno ,nato pa se poškoduješ v dnevni sobi kakšen paradoks. Nekako sem  stopila nerodno, in bolečina je tu,mislim da sem si nategnila mišico In to traja da se spet uredi..

Je pa zelo zanimivo lahko hodim po stopnicah gor dol tudi na Košenjaku sva  bila ,strmina mi ne dela prav nobenih težav ravno tako ne spust ko pa pričnem hoditi po ravnini se pa pojavijo kar konkretne  bolečine..

A kljub temu se ne smem prepustiti jamranju in mirovanju seveda si dajem obkladke gor mažem z vsemi mogočimi in nemogočimi pripravki ha ha , vozim sobno kolo, to mi zelo dobro dene, ko pa greva ven greva ko greva po ravnini sicer krajše poti in še to z palicami.. ter seveda oporo za koleno kolenčnikom..

No nadaljevala sva pot skozi Staro vas, ob cvetočih grmički h dišeče sivke

Kjer sta dve čebelici hiteli da nabereta vsaj malo medicine pred dežnimi kapljami
Zelo mi je všeč sivka in njen vonj
Mimo cvetočih vrtnic ki so se veselile sonca žal so bile deležne samo mokrega blagoslova z neba
Tam men živo mejo je naj bo cestno ogledalo   ujelo v svoj odsev preden sva zavila, ob živi meji cvetočim srrobotom
Skozi krajevna skupnost Staro vas


Ter mimo grmovnic, ter živih mej
Mimo nekdanje kitajske restavracije
Kjer je bilo včasih prijetno živahno a po smrti lastnika počasi vse propada in zarašča
Tu pa so že naju ujele prve kaplje, tako sva malo hitreje stopila, kolikor sem pač lahko
A kljub temu sem za trenutek obstala ter ujela v objektiv ta čudoviti cvet, tako so mi všeč zelo lepi tudi v dežju, ko se na njih blestijo ,kot biseri dežne kaplje, a danes nisem čakala na to..
Prispela sva na glavno cesto ob kateri visijo rudarske zastave kajti bliže vse rudarski praznik tretjega junija.. rudarski praznik in rudarski stan ki je bil včasih kot je dandanes..
Včasih je bilo čast ,če si bil rudar kajti rudarji so bili pošteni , koleno možje.. SREČNO RUDARJI ..
Spredaj z oznakami za njimi rudarska godba, jaz zelo lepi spomini so...

Tudi danes bi morala biti rudarska parada, kot vsako leto,
Ti posnetki so stari že 11 let, takrat sem vsako leto jih spremljala in jih posnela še sedaj se mi dobro zdi tako je ostal spomin na tiste sproščene lepše čase
Dolga kolona rudarjev v rudarskih uniformah
Ter dekleta in fantje v narodnih nošah s cvetjem oziroma nageljni košaricah, ja lepo je bilo jih spremljati.. potem mi je bil skok čez kožo ter pogostitev ob rudarski malici, ki pa je čez nekaj let izostala ja boljši časi so prinesli tudi slabše odtenke blagostanja
pa je vprašanje če bo, no morda pa bo bomo videli.. Na o najbrž bo kaj ti še je nekaj fantov ki bodo skočili čez kožo... Rudarski stan!

Kakorkoli naj bo parada ali ne še vedno velja rudarski stan naj bo spoštovan SREČNO RUDARJI ...
P.P.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojizarja.

Sv.Tomaž nad Vojnikom Tako kot vsako leto letos obiskala cerkev svetega Tomaža nad Vojnikom. Ker sva že velikokrat šla tukaj sva samo mimogr...