Contributors

nedelja, 2. julij 2023

Spomini starega gojzarja! Noge in jezik!

 Sedaj ko sem prizemljena oziroma bolj, kot ne  prilepljena, na stanovanje,  in primorana na počitek, hudo je to , ko nisi navajen na mirovanje , ko ti je način življenja gibanje življenje v naravi se počutiš, kot ujet metulj...A ker se ne predam tako zlaha   sem izkoristila čas, da  pobrskam  spet malo po albumih.. najinih potepanj... Potepanj s pogledi na gore..

Na cvetoče planjave

Ter na doline zakrite za rahlo meglico

S prekrasnimi razgledi
Z veliko veselja, da je nama uspelo spet priti na Tolsti vrh 1017m
Uživanje na razgledišču pri Križu nad Vranskim 
Prekrasno jutro ter prijaznost gospodarja , na kmetiji mimo katere sva šla na Tovsti vrh
Tudi govedo si je vzelo čas  na nasprotnem bregu za počitek ,kakor midva sredi strmine
Prekrasna svetloba pod zvonikom svete Marije na Čreti 
Res sva se lahko smejala ,prijazna oskrbnica ,ki naju je slikala vsepovsod je bilo čutiti tisti planinski čar, kar težko se nama je bilo posloviti.. 
To marsikomu ki ni ljubitelj narave ter vse doživlja, bolj na hitro je to nezanimivo.

A za naju ki se z vsakim desetletjem letom mesecem zavedala da se nama neizogibno zaključujejo potepanja po vrhovih in vršacih, da se nivo planin vedno bolj znižuje da bova ,no sicer upam da čez par let, morda če bo usoda mila še pol desetletja lahko obiskovala vsanj nižje gričke okoli naše doline.. Nazadnje bo  ostala še dolina  čisto nazadnje  pa morda še samo okolica naše hiše..

Nisem pesimist daleč od tega sem realni optimist.. naravno sprejemam krogotok življenja...

Seveda spet vse pod  pogojem da bo zdravje ostalo  se bo vse poklopilo..

No kakorkoli sedaj čakam da se mi  noga regenerira ,medtem pa obujava  z možem spomine na pohode , dogodke, ki  so naju  se dotaknili z lepoto okolja , ter nasmejali. Kot je to srečanje s planinci  lanskega leta, ko sva se midva vračala s Tolstega vrha, sva grede obiskala še kočo na Čreti, ker je bilo že kar nekaj planincev po prijazni postrežbi sva se midva nato odpravila še navzgor do cerkve Matere božje, ter se potem po krožni poti mimo cerkve sv Katarine  vrnila  do izhodišča, kjer je naju čakal jekleni konjiček, da je naju popeljal domov..

Ker je bilo zelo vroče sva sredi strmine se lepo usedla ter uživala v čudovitem okolju, takrat pa so naju že dohiteli planinci s katerimi smo prej skupaj bili na koči, malo samo še poklepetali in zaželeli eden drugemu lep dan ter seveda še veliko planinskih poti, veliko zdravja varen korak, ter predvsem  zdrave noge..

Takrat pa mi odvrne sogovornica: Ja imate prav: Da bi nas zdržale zdrave noge pa  jezik ,to je dan današnjem času zelo pomembno...



Malo naprej smo spet srečali skupino planincev kjer je imela ena gospa oblečeno majico na kateri je pisalo z velikimi črkami "NE KRIČIM SAMO TAKO GOVORIM" 😁

Sva se zabavala 

Ja res je ! No nisem preveč jezikava, no govorim rada .. saj se ve vsak organ je treba trenirati da ne zarjavi ha ha...

Sicer me noga sedaj tudi malo zafrkava, a drugače je vse lepo in prav. Jaz bi pa k zgornjemu komentarju samo še dodala, da bi oči še zdržale da bi lahko še pisala ter obujala spomine, kajti materiala se je v teh letih nabralo ogromno... Lepo je ko pregledujem slike in prav vesela sem, da skoraj k vsaki sliki vem kje je bila posneta ,kako sem se počutila, kaj me je vzpodbudilo da sem jo posnela... neprecenljivo...

P.P.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojizarja.

Sv.Tomaž nad Vojnikom Tako kot vsako leto letos obiskala cerkev svetega Tomaža nad Vojnikom. Ker sva že velikokrat šla tukaj sva samo mimogr...