Contributors

sobota, 15. junij 2019

Tudi to je življenje -Knjiga, kot------

Knjiga , kot potrošni material!?-Samo na kratko-

Na Facebooko je veliko skupin med njimi je tudi, ena -Rabljene, knjige prodam, podarim. kupim . Ker sem zadnjč hotela neko knjigo, ki je trenutno nisem nikjer zasledila, sem pogledala in se včlanila tam. Pa me je zelo presenetilo , še bolj pa prizadelo, mnenje večina članov. Da so pač knjige predrage. Ena je napisala, samo da se jih znebim Cena 1-4 evre-.
Potem komentarji, da si je knjige težko privoščiti, sedaj, ko so taki težki časi. Verjamem , da je hudo, a kako se potem lahko avtorji preživljajo, če so knjige tako podcenjene. Da so knjižnice predrage, naročnina - kar ponujajo, češ, da jo je treba prebrati v 14 dneh.itd...
Se ja da podaljšati, Če je ne prebereš v določenem času. Pa upokojenci imajo popust itd...

Hm,pa saj knjiga je vedno lepa . Midva imava kar nekaj knjig.Res sem jih nekaj podarila varnim hišam ,a večini take, ki so bile po dva izvoda. Res je da jih ne prebiram več toliko. Zaradi oči, čeprav se včasih še potrudim ,


posebno ob sončni svetlobi. Se pa še vedno ustavim ob njih grem nežno z roko preko police v omari. In v mislih se poglobim v vsebino te, ali druge knjige. ... Katera e pretegne, da jo preberem tudi večkrat. Pa čeprav potem točim vroče solze, pa ne zaradi branja, ampak napora.


No jaz jih pač obožujem Te dneve jih ravno urejujem ker sva morala knjižno omaro prestaviti.
Tudi včasih so bile knjige drage. Zastonj tako ni nič, a če človek obožuje ,kakoko ststvar mu pač ni hudo dati za tako dobrinoki ki širi obzorja duha. Pa jamranje, kako so knjige drage in ali se daznižarti že tako nizko ceno... Nekateri včasih se kupijo , kaka nepotrebna stvar, ki konča morda kje v kakem kotu brez vsake vrednosti.
No kakor koli samo toliko, ker me je naravnost srce zabolelo, da eno knjigo lahko kupiš za 1 evro.Lepo vas prosim,pa če tudi je rabljena. Pa če pomislim vse delo avtorja, prevajlca, in reprodukcije knjige .To ja vse stane. Potem pa se to tako poniževalno spusti cena na 1 evro. Celo hamburger stane več . Pa še nezdrav je! Kje pa celo piše, da so še zavite v originalni celofan. Predvidevam, da jo je dotični dobil za darilo. Ja ni čudno da je pri nas taka miselnost , Franc Ksaver Meško bi ob tem zapisal, Kam plovemo?
JaJa tudi jaz se sprašujem. A ljudje smo različni, kar nekdoo ceni je drugemo postranska stvar.
Hotela sem to napisati na mobitelu, amini uspelo, tako pa sem se sem potrudila na PC, ker mi je dalo to vse skupaj misliti in ja to je to..
p-p-

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...