Contributors

ponedeljek, 18. december 2017

TUDI TO JE ŽIVLJENJE- moja razmišljanja -PRIJATELJSTVA-

Prijatelji !

 Včasih opazujem živali, ki se radostno igrajo, ali bivajo v harmoniji  skupaj , so vse vesele razigrane , skratka srečne, ali pa posamezne, ki molče stojijo in opazujejo svet okoli sebe. Takrat me vedno prešine misel, da smo si tudi ljudje zelo podobni z živalmi. Kajti tudi ljudje smo najbolj veseli, če imamo ob sebi prijatelja, ki deli s tabo radosti in veselje življenja, včasih pa, ko pridejo težave, te bodri , ti je za vzgled, ti daje podporo, dobre želje, ki te dvignejo s tal , da se laže pobereš, ti odprejo oči, da lahko na dogajanje pogledaš iz povsem drugega zornega kota. Ti ponudijo ramo, da se lahko izjočeš na njej ...Ja taki prijatelji so zlata vredni. Pa če tudi nisi vedno z njimi v stiku.Vedno veš, da so tam,prijatelji so kot ladje, ko ti rečeš joj je pa šel, drugi vzklikne ojla pa si tu. da bodo vedno zapluli v pristan, ko jih boš najbolj potreboval, da boš z njimi delil srečo in veselje, včasih pa tudi bridkosti in skrbi.Kajti pravi prijatelj se vedno znaje ob tebi ko ga najbolj potrebuješ in želiš. Tako je moje razmišljanje o prijateljih. Ja nekaj jih je tudi med vami tukaj na spletu. hvala vam vsem iz srca, da ste me podpirali, mi dajali pogum , me bodrili in se veselili z mano. Čeprav se morda malokdaj oglasim ste vedno v mojih mislih in besedah. prijatelj/ica - HVALA VAM IZ SRCA- TOPEL OBJEM 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...