Contributors

sobota, 24. junij 2017

TUDI TO JE ŽIVLJENJE-Hitenja


Pomanjkanje časa,pomanjkanje znanja , ali generacijske  spremembe,

Večkrat imam priliko, da lahko prisluhnem mladim v njihovim razpravam ali  komentarjem , v reali in na družbenih omrežjih in vedno znova me preseneti, pomanjkanje znanje pravopisa , lepote besed , ki so   včasih skoraj nerazumljive označbe. Kako zanemarjamo slovenski jezik. Pa ne gre za  narečja, ampak za nepravilno slovnico. Postajamo računalniško pismeni, a vedno manj znamo napisati prave stavke.No potem sem se zamislila , ko večkrat vidim , da so komentarji tudi v angleščini, sem se vprašala, ali so tudi tam tako površni, ali je pač sedaj v novodobnem času, stilu , ali je to moderno ali pa samo posledica  hitenja in hlastanja za izgubljenim časom , in doživljanjem vse na hitro, površno, da ne moremo več napisati pravilno, ali sem pač morda samo jaz že za v staro šaro.
Potem sem vprašala dekle  srednješolko, ali rada bere. Se je nasmejala in dejala; "Kar moram za šolo, drugače pa ne. Ni časa. Šola, pa Facebook, pa prijatelji mi popolnoma zadoščajo."
 Ker sem vedela, da je v otroških letih rada prebirala pravljice in zgodbe, sem ji dejala:
"Včasih si imela rada knjige  s tem si širiš tudi  obzorje duha. "Veste sedaj  so drugi časi,  splet ti da na klik vse, kar hočeš vedeti, kar te zanima in to nam mladim popolnoma zadostuje. Pripomnila sem a to te ne bogati .  Moraš imeti nekaj da te izpolnjuje, tudi duhovno. Koliko zamujate v življenju!"  Pogledala me je in se nasmejala, to je zgodovina . Mladi se znamo drugače zabavati.. Ali  res se znajo, jim pusti splet tudi dober spomin na kak dogodek, ali je vse  muha enodnevnica, kajti naslednji trenutek je že druga stvar bolj važna- Mislim pa da se te ne dotakne , kot knjige.
Sklonila sem glavo v spoznanju, da se svet spreminja s svetlobno hitrostjo, da so sedaj povsem druge vrednote cenjene. Seveda ni povsod tako.Prav vesela  sem v knjižnici, ko vidim , da prihajajo po knjige tudi mladi.  Upam pa, da  niso to samo obvezna čtiva, ki jih potrebujejo za šolo, ampak lastna izbira avtorjev in knjig.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...