Contributors

sobota, 26. avgust 2023

Tudi to je življenje :Vonj po kavi , vonj po kavi ...

 Zadnje čase res veliko premišljujem o tem kako se vse spreminja,  žal ugotavljam da veliko na slabše, malo kaj je boljše, a se trudim da pač v vsem vidim dobro, kajti o tem sem tudi prepričana da nisem pesimist.. ali so  ta spoznanja , prinesla leta, ali pa je res tako..

Torej,tokrat o kavi.


Priznam da obožujem kavo katero pijem od 25 tega leta naprej, torej celih 52 let..

Še preden sem pričela s pitjem kave , takrat se je šele uvajala tako da s pitjem kave , takrat je bila že prava redkost, a kljub temu se še spomnim mame, kadar je skuhala kavo ,ki ji jo je prinesla njena sestra iz Zagreba.. Prav pobožno in čisto počasi jo je srkala v kuhinji pa je tako omamno dišalo in to je še sedaj po tolikih letih mi ostalo v spominu..

Drugače se je pila ječmenova kava ali Divka, in Knajpova mešanica..


 Jaz sem relativno pozno pričela s pitjem kave, a sem vedno dejala, če je dobra  tako ,kot diši potem jo bom poizkusila in res sem jo. Sprva iz navade, dokler meni zasvojila,

Spomnim se kako sva s    prijateljico redno vsak dan uživali ob njej ,navadno sva se dobivali enkrat pri njej enkrat pri meni, stanovala je nad mano, še sedaj ko se spomnim tega, ko  sem se vzpenjala po stopnicah navzgor kako omamno mi je pridišala nasproti, da mi je že prej, ko sem sploh imela priliko jo poskusiti je njen vonj  zadovoljil vse moje čute ,tako da so bile moje brbončice pripravljene na pravo  ekstazo aromatičnega vrhunca ,ko sem skodelico  ponesla k ustim.

Res sem dolga leta uživala v  njenem aromatičnem okusu, predvsem pa ob njenem vonju.. res obožujem kavo navadno pijem zjutraj popoldne obvezno pa zvečer tik pred spanjem, ja to je za marsikoga prav čudno, kajti navadno ljudi kava predrami, a mene  zvečer vedno uspava. Imam sicer bolj nizek krvni tlak morda je tudi zato tako... Če je zvečer ne pijem se ponoči z glavobolom. Ko jo  pa pijem spim trdno vso noč ...

Zadnje čase pa opažam da se je njen vonj nekam izgubil niti nima okusa pravega, kaj šele da bi te privabil njen vonj..

Sedaj ne vem ,ali je res tako kot pravijo, da se iz vseh surovin potegne ven , kar se pač da, tako ima industrija dvojni profit.

Ali pa je to vse v imenu zdravja: moka se prodaja brez glutena, mleko brez laktoze, dobiš ga več vrst z različno maščobo , skoraj sama voda, da pač lahko izbiraš vse v imenu zdravja in tako dalje.A če bi bilo to res potem sedaj ne bi bilo bolnih ljudi.. Bolj ko postajamo napredni si vedno znova in znova domišljamo, kaj vse bi še izboljšali ,v bistvu je pa veliko kaj  slabše kajti toliko bolnih ljudi kot je sedaj jih včasih ni bilo pa so pili polnomastno mleko, jedli doma pridelano hrano, uživali ob domačem kruhu ne pa tako kot sedaj ko kupiš kruh in ga lahko kar precej poješ ,pa je prazen kot pena.. najbrž je tudi pri kavi tako da, potegnejo  ven vso aromo jo uporabijo za  kavne bombone, likerje pecivo in tako dalje kar ostane ,so še pač samo otrobi od kavnih zrn..

Res mi je žal, če se je njen vonj za vedno izgubil a nisem edina ki tako mislim..

Če se samo spomnim kako je bila cenjena najbolj prodajana znamka kave, včasih, če smo pili kje kakšno kavo smo takoj vedeli , to pa ni  ta in ta. kava..

Ko pa so podjetja, ki so prodajala to znamko kave prevzeli tujci se je s kvaliteto izgubil tudi njen aromatičen  vonj... No to je pač moje osebno mnenje..

Sedaj lahko kupiš to znamko kave z ne vem koliki imeni ampak tisti božanski vonj je izginil....

Sicer se je pri prehrambenih artiklih veliko kaj spremenilo ne samo pri kavi ,postalo je vse dražje a tiste prave kvalitete ni več... Vse je izginilo se razblinilo zraku, tako kot se je razblinil vonj po kavi ,vonj po kavi...

P.P.






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spomini starega gojizarja.

Sv.Tomaž nad Vojnikom Tako kot vsako leto letos obiskala cerkev svetega Tomaža nad Vojnikom. Ker sva že velikokrat šla tukaj sva samo mimogr...