Contributors

ponedeljek, 22. avgust 2016

IZ ZBIRKE .-Tudi to je življenje-KRI NI VODA


Kri ni voda

Kri ni voda,
Voda ne žene srca
 ne razburka duha.
ne povezuje,
ne ohranja topline .
 Kri, ki teče  po mojih,
 tvojih žilah ima iste gene,
 iste lastnosti, iste moči,
 ki naj jih nič in nihče   ne  spremeni.
Tok, ki naj bi naju plemenitil in nadgradil.
Naju povezoval in ščitil.
Kri ni voda , in to vem jaz, to veš ti.
kri, ki  nama po žilah polje, ki naju povezuje in  naju bodri.
A kar naenkrat  se zgodi se , da  se kri razvodeni,
ko se lastnost nje spremeni.
Spremenil se ti je obraz
a ne od starosti, ampak od življenja slabosti.
Ne izžarevaš topline in radosti.
Takoj mi je jesno , da
jaz   nisem za te  nič več Jaz
in ti zame ne Ti .
   Premalo je mojega  hotenja, da se ne to  ne zgodi,
kri se kot voda v hladen leden steber  spremeni .
Ne poznam te več , ne poznaš me ti
tujca  sva si.
Avtor:
P:P:

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...