Contributors

torek, 4. avgust 2015

IZ ZBIRKE TUDI TO je ŽIVLJENJE-2- VSE JE ENKRAT PRVIČ- KRUH NAMESTO CMOKOV-1

  • Vse je enkrat prvič
  •  To se mi je zgodilo že kar pred nekaj časa, a sem danes listala po arhivu in sem našla tole... Nasmejala sem se in sklenila da objavim spet...
    Inspekcija moje hladilne omare je pokazala, da so zaloge pošle, da bo treba zavihati rokave, in spet napolniti predale, za slučaj, da zbolim, da bo imela moja boljša polovica dati kaj v lonec. ker je ravno čas polne lune in takrat sem napolnjena z adrenalinom, dobro voljo... ja ja luna je pozitivna stvar... Naredila sem golaž, kokoš v vinu, polnjeno papriko in hotela sem narediti še češpljeve cmoke, ki pa se nekako niso hoteli posrečiti,tako , da je namesto cmokov nastal krompirjev kruh.

    Sicer zelo okusen a vendarle, sem slišala pripombo, hi hi da  "če rata rata, če ne so vile, al pa lopata."
    Stvar je taka. sem hotela narediti češpljeve cmoke.Ko sem pretlačila krompir(seveda kupljen) sem opazila da je neverjetno mehak. pa sem delala kot običajno, tri dele krompirja en del moke, pa je bilo tako mehko da sem še kar dodajala moko in jajca in maslo. Ko sem že dodala skoraj cel kg. moke sem videla da z cmoki ne bo nič. Testo se mi je lepilo na roke, kot da mešam lepilo za tapete..Potem sem dodala kvas in še moke in malo pšeničnega zdroba in vse to temeljito premešala.Potem sem dala to vzhajat

    Nato sem oblikovala hlebce. ko je spet vzhajalo sem dala je v pečico in nastal je ta izdelek. Je neverjetno dober , mehak skoraj puhast in zelo zelo okusen. Ne vem kaj je bilo narobe s krompirjem ali je bil kje skladiščen , da je zmrznil, ker zdel se mi je malo sladkast... No kakor koli tole sem naredila prvič, pa še to zaradi tega ker se cmoki niso dali narediti. Hotela sem narediti cmoke za rezervo, naredim jih okoli 50 tako da so kar pri roki če jih potrebujem.Ko se vrneva iz kakega pohoda se prileže slastno kosilo in še hitro je...Tako, taka kruhasta avantura se je zgodila včeraj, sedaj ne vem ali je kriva polna luna ali kaj. Jaz sem cmoke delala že neštetokrat in nikoli se mi ni še zgodilo kaj takega...Pravijo pa da se vsi recepti posledica eksperementiranja. He he jaz sicer nisem hotela eksperementirati, škoda se mi je zdelo testo zavreči..
     No mimogrede, en hlebec je skoraj že pri kraju :) tudi mojemu se je kruh zelo dopade,pravi da še moram kaj narediti, da iznajdem kak dober recept... :)
    Veselim se že zajtrka...
    p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...