Contributors

petek, 30. september 2016

Iz moje zbirke Tudi to je življenje-- V ta jesenski čas...

Vedno bolj se oddaljuje čas,
Z njimi izginja tvoj obraz
Potez skoraj ni več,
zabrisane so skoraj  vse. 
kot da te nikoli ni bilo.
A so dejanja, so spomini,
 ki vsak dan me spremljajo.
Po dolgih letih je spomin še živ, kot ,
 da poleg mene bi še vedno bil.
Tvoj smeh slišim vedno še .
Se spomnim, ko pod kostanji sva lovila se
 Bodic poln si bil, vem da te bolelo je
a s prešernim smehom si premagal vse.
 V ta jesenski čas spomin je še  posebno živ,
morda duh tvoj bdi nad menoj,
 v listih ki šumeč se rahlo barvajo, 
so morda vez,
 med spominom in resničnostjo.
Ko moj korak vodi me prek barvnih stez, jesenskih dni-
Kjerkoli že si , moj spomin vedno spremlja te ,
 vedno bolj pogrešam te.
Avtor:
P.P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...