Contributors

ponedeljek, 11. januar 2016

ŠKALSKO JEZERO---Če bilo bi mi dano -

Če bilo bi mi  dano,  bila bi poet.
Pela bi ti pesmi, ki bi ponesle tvojo  lepoto v svet..
V vsakem obdobju polepšaš mi  dan  .
Pozimi objame te beli led ,


le tam ob ustju živahno je spet ,včasih pa   privabljaš labode in račke ter  jate  ptic....
Kormorani kot zreli sadeži sede na otočku sredi jezera ,čakajo ribe, če bo katera priplavala Ptic je več vrst včasih se jim pridruži še kaka čaplja.

 Potem odsevi, da pozabiš na čas ...











Ograje brez konca in kraja se vrste , ograje, ki povezujejo ne dele.


Včasih je voda , modra kot indiga. da te zaboli oko , če dolgo strmiš v njo, žareča kot lava, takrat ko te  sonce poljublja  v slovo..










Pozimi blešče se tvoje poti , on njih klopce, ki poleti mlado in staro na njih sedi.
Ponoči pa Eko svetilke gore, da kažejo zaljubljenim pot , da se ne izgube...








Potem barva jezera je kot pravljica.

Ali zjutraj zlata, kot bi vlival zlato. V burji in vetru pa valovi so, kot bi  bili gnani z nevidno roko.







Lepo speljane poti okoli tebe privabljajo mlado in staro vsak dan, zjutraj zgodaj , če nisi zaspan, tečeš za zdravje , tako je vsak dan. popoldan zvečer da si napolniš dušo za notranji mir..

Vedno si isto, vedno drugačno vedno lepo , vedno privlačno.

Če bilo bi mi dano, bila bi poet, če bi znala pesmi pet tvojo lepoto bi znova in znova ponesla v svet.

Tako pa sem samo tvoja redna obiskovalka, ki mi lepšaš življenje, krepiš zdravje hvala ti....

A kaj so besede naj slike govore...

Želim vam lep začetek novega tedna



Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...