Contributors

ponedeljek, 30. november 2015

TUDI TO JE ŽIVLJENJE --- Moj Advent


Dnevi so vse krajši in noči daljše. Spet se je kolo časa zavrtelo okoli svoje osi , prišel je za nekatere, tako težko pričakovani adventni čas.Čas za prižiganje prve adventne svečke.

Čas poln pričakovanja, nekega mističnega vzdušja, ko se ti zazdi, da se bodo nekatere realne in nerealne želje izpolnile. Nekateri so polni pričakovanja, in prepričanja, da bo po praznikih vse drugače vse bo bolje.In lepo je to, ko se ti zazdi, da si v drugačnem skrivnostnem času in prostoru.. in prav je tako .. .

Kadar grem popoldan ven opazujem vrvež po trgovinah vse nekam hiti. vsak si želi da bi nakupil čim prej darila in izpolnil želje svojih bližnjih, otrok partnerja, staršev, prijateljev da bi jih razveselil v dnevih obdarovanja...

Med vrstami polic v trgovini sem opazila bivšo sodelavko , ki se je odselila pred leti v drug kraj in njenega moža kako izbirata darila. Hotela sem že pristopiti in jo pozdraviti, kajti videli se nisva že ne vem , koliko let, pa me je ustavil njun pogovor tik preden sem zavila okoli razdelka polic obstala sem in bila nehote priča njunemu pogovoru. Izbirala sta  darila, a se je videlo, da se ne strinjata , niti ne v dotičnem darilu niti ne v ceni. Izbirala sta darila za starše. "Ker oba zelo dobro poznam in vem, da jih obiščeta samo enkrat na leto se pri sebi celo začudim , kako, da jim bosta kupila darilo. Njena mama je velikokrat potožila kako si želi njunega obiska, pogovora in druženja, ali obiska svojih vnukov. Od začetka njunega zakona sta redno prihajala domov a potem so njuni obiski postali vedno redkejši in se končno ustavili ob enkratnem obisku ni časa je predaleč za obisk ... In prevelika oddaljenost od srca. Prepirala sta se…Ona je hotela kupiti malo dražje darilo, »da bo potem mir, in saj veš koliko dasta na advent oz. Božič«, je rekla, mislim, da si je hotela pomiriti vest, kakor da lahko z darilom poplačaš celoletno ignoranco?

On se ni strinjal,s tem kar je hotela kupiti ona, dejal je: "Saj veš, stari pač ne rabijo takih stvari, daj kupi njej kilogram kave njemu pa liter vina in basta, ker morava sama gledati na vsak evro". Seveda, bi jima hodil napoti ta izdatek, ker gresta med prazniki smučat v Italijo.
Počasi sem se obrnila , nisem hotela, da se srečam z njima, kajti zbodlo me je pri srcu in odšla sem .

Pa sem se nazaj grede spraševala ali je advent res samo nakupovanje daril, da bližnjega zasujemo z darili, pomirimo svojo vest, potem pa pozabimo nanj do naslednjega adventa. Ali ni advent čas duhovnosti, čas notranjega očiščevanja, čas miru dobrodelnosti ljubezni…

Ah ,moj advent je čisto navaden advent ne kupujem ne vem kakih dragih daril, majhne stvari večinoma, moj izdelek ali pa izpolnitev kake skrite želje. Obiskala bom bližnjega sorodnika, ki živi sam , ostal je sam, zapostili so ga žena , prijatelji samo starši so mu pripravljeni pomagati, a od njih noče pomoči . Izgubil je službo njegovo življenje je dobesedno pravi križev pot… Tudi njemu bom nesla del svojih pekarskih izdelkov spekla bom medenjake vem, da jih obožuje pa potico in sadni kruh. Pa še kak posladek… Vesela bom, če bom lahko v njegov sivi dan prinesla vsaj košček sonca in notranjega miru in veselja…

To je samo del mojega adventa, kajti moj pravi advent je popolnoma drugačen sedaj je namreč čas obletnice...Pet krat po deset let let skupnega življenja.
Čas od devetindvajsetega novembra, do petindvajsetega decembra je moj advent. Vsak dan, ki se mi vedno znova in znova odvrti v spominu. Vsako leto sem hvaležna, da lahko doživim ta čas. Čas spoznavanja, čas porajanja ljubezni . Predajanja , prilagajanja, čas kompromisov , in vzajemne sinhronizacije skupnega življenja .. Vsak dan, sem srečna na novo . Skozi ta leta je kot skozi peščeno uro tekel čas poln , sreče, veselja, zelo težkih preizkušenj, novih spoznanj. In na koncu spoznanja, da je življenje nekaj čudovitega, le živeti in doumeti ga je treba in sprejeti takega kot je.. V njem ne sme biti niti kančka zlobe temveč samo hvaležnost dobrota in ljubezen, ki oplaja in plemeniti.. In končno vsak advent spoznam na novo , da vse prehitro mine, tako se še bolj zavem v teh dneh minljivosti vsega, časa naju , nas..….

Tako mi ti decembrski dnevi pomenijo več, kot samo krščanski Božič, imam prečudovite spomine na otroška leta v meni se vsako leto znova in znova rodi, zažari radost, veselje ,in hvaležnost da imam srečo, da mi je dano, da lahko doživim te dneve... Torej naj živi advent, naj živi Božič.

Tudi tistim, ki ne praznujejo božičnih praznikov želim čudovit zadnji mesec leta 2015....
Vsem želim prečudovit advent v krogu svojih dragih, družine ,prijateljev , ljudi, ki so vam dragi, skratka Vesel Božič in zdravja, sreče, ljubezni . veselja in uspehov polno Novo leto 2016

Naj bo vsak , dan za spomine.....

Avtor:

P.P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...