Contributors

petek, 9. oktober 2015

Iz zbirke tudi to je življenje-O smehu


Razmišljanje: O smehu oziroma o vrste smeha

Koliko vrst ga je? Lahko bi dejali , da ga je toliko kot ljudi..Smeh,ki osrečuje, ki se dotakne srca, te razneži, da se raztopiš, kot snežinka na vročem soncu..
 Smeh, ki je vzpodbuden,ki ti da moč , da se pobereš, ko si na tleh sploščen, ko se ti zdi, da je čez tebe peljal konvoj tankov. Srečen tisti, ki ima ob sebi partnerja, ali prijatelja ki mu da moč, da se pobere in sprevidi da ovire sploh niso tako velike, kot  se  je zdelo. Globoko zadihaš in greš naprej  vsem zaprekam življenja nasproti.


Potem smeh otroka, ki se smeji poskakovanju kužka in se krohota ter se od zadovoljstva in veselja valja po tleh. In vedno si zaželim da otroški smeh ne bi nikoli ugasnil na vseh obrazih otrok  vsega  sveta. Kajti že tako je toliko gorja saj njihov nasmeh naj bo, kot upanje v boljši jutri..

Bila sem na neki prireditvi, kjer je bilo mnogo ljudi. Smejali so se in kramljali med seboj. Takrat se mi je pogled ustavil na  starejšem paru, ki sta se pomenkovala med seboj in nato se je na njegovem obrazu narisal nežen  ljubeč nasmeh, ki je bil namenjen samo njej. Gledala ga je in njene oči so se razsvetlile ob tem nasmehu. Zdelo se mi je, kot , da se ne zavedata ljudi okoli sebe , kot da  sta   sama med to množico ljudi, le njun nasmeh je blestel in povedal vse brez besed . Nisem še videla pred tem česa takega, dotaknilo se me je in še danes imam ta nasmeh pred očmi, čeprav ni bil namenjen meni...

Poznam človeka, ki se mu na lice  "namala" nasmeh , ki  ostane samo na ustnicah, naučen, ki ne pride od srca in se niti ne dotakne srca, Lahko bi rekli da je narejen smeh, grimasa, ki te pusti povsem hladnega..Gledala sem po televiziji humoristično oddajo, kjer se ob vsakem smešnem prizoru , kjer se iz ozadja zasliši huronski smeh. A me vedno znova preseneti , kako je možno da se ljudje smejejo na povelje za plačilo... A mene  ta smeh navadno  pusti povsem ravnodušno...

Seveda je še več vrste smeha na svetu, kot je posmehljiv, zaničljiv . vzvišen, žaljiv, a vseeno mislim da prevladujejo pozitivno naravnani nasmehi, ki nas osrečujejo spodbujajo in nam  polepšajo dneve.
Želim vam, da se čim več smejete, s tem delite tudi srečo okoli sebe....smejte se prijeten  nasmejan vikend vam želim








Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...