Contributors

torek, 18. avgust 2015

Spomni se..

Spomni se me takrat

Spomni se me takrat,
če kdaj bo deževalo.
V mislih lahko vidiš moj obraz.
Čutiš dežne kaplje
ne briši jih,
kajti to sem jaz. 

Spet bo posijalo sonce
začul se bo tvoj smeh
ne bo namenjen meni,
morda samo v posmeh ...

Topel veter veje z juga
ledene sveče se tope
pomlad se bliža,
čutim v zraku je.
Kotički ust ti zadrhte
v očeh nemo je vprašanje.
Boš šla z menoj poslušat
ptičje to žgolenje ?
Občudovat
pomladno to brstenje. 

O dragi moj,
preveliko tvoje je pričakovanje.
Te tvoje želje, šle so mimo mojega srca,
kot topel veter z juga.
Kako stopil bi le ta led,
ki srce mi obdaja v zlat obroč je okovan,
ki mu začetka ni ne kraja.
Pojdi sam preko poljan in bodi srečen.
p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...