Contributors

petek, 14. avgust 2015

IZ ZBIRKE_TUDI TO je ŽIVLJENJE_ UČINKOVIT RECEPT

:)Kako pozdraviš prehlad:)

Zgodaj zjutraj sem odšla na balkon in nasproti mi je zavel svež veter in nekaj dežnih kapelj mi je osvežilo lice, ko sem se nagnila čez ograjo.. Spomnila sem se  svojega prehlada pred davnimi leti, ki je bil posledica dežja nekje na poti... Sicer je že nekaj časa od takrat a vedno se spomnim , kako sem ga zdravila, kako se je vse začelo
Čutiš, da je nekaj v zraku, ne veš točno, 
kaj je to, je morda ljubezen - tako se mi moti  v želodcu čutim, kako bi rekla metuljčke,
a morajo imeti, kar močna krila ker, čutim. da moram nekam , da bom poletela.
Ne vem, ker moja tista vroča vse presegajoča  prva zaljubljenost je že bolj daleč v preteklosti,
a spomnim se da sem takrat šla po dežju ,a meni je sijalo sonce in vsepovsod je bila mavrica.
Tudi danes vidim mavrico a kaj je ta šum v ušesih in zakaj tako žarim.
Pa se menda ja nisem na stara leta spremenila v kak žareč panj, ki ga kje zakurijo za božič v peči.
Ne to mora biti nekaj drugega a kaj.
A, če me spomin ne vara, moj zadnji prehlad sega v prejšnje stoletje, kaj stoletje tisočletje v 1993 sem bila bolana in seveda moj Emšo, mi dovoljuje, da take neprijetne stvari pozabim.
Kakorkoli, zgleda, da se me je oprijel in zlezel vame tako imenovani virus.
Iz nosa mi curlja in kaplja nimam moči, vrti se mi vse dvojno vidim-
A, tako, si mislim, ne boš me.
Skuham veliki lonec čaja mojega specialnega: vsega ne povem kaj je v njem .
Malo koprive, melise, timijana, materine dušice, ki sem jo s tako ljubeznijo nabirala na Primorskem.
Malo melise, sivke, rmana itd..
Pila sem zjutraj pila zvečer. celi dan ... nič...verjela  sem da sem utopila tiste metulje ...a nič
"Blažev žegen,"
a potem , sem se spomnila recepta moje babice,  ki je bila modra žena,ki je dejala:
če imaš vročino pomaga edino to:
"Vzameš kar pač imaš pri roki :
Najbolje  moškega , fanta, moža ali pa ljubimca, pač, kar imaš pri roki hi hihi  in oba se slečeta  spravita v diagonalni položaj,  eden na drugega in, če je vse v redu,če se telo  v redu segreje ,
funkcionira, potegne zdravi potegne  vso bolezen iz tebe.
Če pa ti ozdraviš, in on zboli ,pač vzameš to v zakup! "Babica je bila šegava ženica a v gotovih stvareh je imela prav...
Tako, si mislim ,slabše pač ne more biti kot je. Gremo v akcijo!
In vam povem, včeraj sem bila kot cunja za tla brisati!!!?
Danes se pa počutim dvajset let mlajšo. Hi ,hi moj mož  je pa pričel nekaj kašljati in glas ima hripav :) ha ha...Jaz okrevam!
Vam povem, da se splača, kdaj zboleti, kajti vsaka stvar ima dobre in slabe strani.
Uživam v okrevanju. Kajti to je tisti del bolezni, zaradi katere se splača zboleti
In evo me, gremo naprej z veseljem in optimizmom v nove zarje  v nov dan-----..

p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...