Contributors

nedelja, 9. avgust 2015

Iz zbirke-SANJALA SEM

Sanjala sem.. Al pa tud ne..?!
:)

Poletje je, ležim na mehki travi pod dišečim grmom metulnjika, sonce me nežno boža po goli koži, zasanjano opazujem ljubezenski ples dveh, treh metuljev pa saj jih kar mrgoli kako razigrano se love.V zraku je močan duh cvetja in sliši se mehka, nežna pesem slavčka. Zaprem oči... srečna sem..Nedaleč stran se suši seno, njegov vonj se prepleta z vonjem cvetja omamno diši.Prav leno se pretegnem in z vsemi svojimi čuti zajamem vroče poletje..Zaslišim tihe korake, ki se prebližujejo iza rahlo priprtih oči vidim, kako se prebližuješ -TI- tvoj obraz je srečen in poln želja.V roki imaš pladenj na njem kozarca s pijačo in omamno dišečo kavo. Prvo mi ponudiš kozarec z grenkosladkim likerjem.poskusim ga in te pogledam čez rob kozarca, nasmehnem se in najina pogleda se potopita v brezdanjost trenutka.V tvojih zelenih oče se prične prižigati plamen za plamenom, da se mi zdi, kot, da sem v votlini z Azteškim zakladom polnim smaragdov zlata in safirjev.Zlekneš se poleg mene tvoje roke pa pričnejo raziskovati tiste dele telesa, in tvoje ustnice potujejo po mojem vratu vedno nižje in nižje.Skoraj si ne upam dihati, da ne bi prekinila tega čarobnega trenutka.Postajam vedno lažja in lažja pa saj lebdim vse je postalo neresnično samo tvoje roke tvoje ustnice vsak tvoj dotik je kot poljub Amorja..Potapljava se v ocean strasti, samo toliko prideva na površje,da zajameva dih in se še z večjo strastjo pogrezneva v globine strasti in predanosti..ne vonjam več dišečega sena ne slišim več ptičjega petja vse se je razblinilo v eksplozijo za eksplozijo ljubezni.. potem trenutek pozabe- tišine in pogled tvojih prekrasnih oči, sem se prebudila v tesnem objemu tvojih rok, bila sva prepletena kot bršljan v gozdu. V nosnicah pa sem začutila vonj po kavi, ki sva jo polila .Heh od takrat imam raje duh po kavi kot kavo samo, kajti to me spominja na tisto čudovito poletje.Res kava lepo diši in spomine budi.. tako je in nič drugače Mogoče sem sanjala morda tud ne, heh kdo ve! No nekaj je sigurno resnice na tem, ker drugače ne bi bilo te zgodbe. vsem želim lep nedeljski popoldan ...
p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...