Contributors

ponedeljek, 27. julij 2015

Poletno branje-.1-del- Dnevnik psičke Mery.-prihod v novi dom

 MERI PRIPOVEDUJE...
To je dnevnik naše psičke  Mery ..poletnih dneh se prileže kaj lahkotnega .In da ne pozabim. Bil je že objavljen malo popravljen   a, ker me marsikdo vpraša, zakaj ni nadaljevanja  ga bom objavila še tu. Kajti od takrat je minilo  že kar nekajčasa...
 TAKO SE JE ZAČELO....Moram povedati, da se me je ona zaželela za darilo za božička zato sem v darilni nogavički na začetku dnevnika
Sredi meseca oktobra sem pokukala na svet sredi prečudovite pokrajine, kjer zorijokaki, kivi breskve, marelice in češnje, ter  olive in pridelujejo dobro vino. Goriška Brda.kjer je blaga klima in sonce prijetno greje, kjer so dobri ljudje doma....


  Svojih prvih tednov se spominjam , da sem odraščala  z mamo še eno sestrico in enega bratca, in še   brat od mame …Prvi dnevi so bili v znamenju spanja in sesanja. Sem majhna psička. Mama je srednje rasti in črne dlake. Ja oče je pa sosed, no vse najboljše o sosedih . Zelo lep čistokrven  črn koder .  Oboževal je mojo mamo...To je moja mama je sicr tudi črne barve , jaz pa sem bolj rjavo pozlačena z pridihom  čokoladne barve, a barva se mi spreminja.
 Čeprav je bilo več oboževalcev je izbrala njega. No seveda saj ni čudno njegovemu šarmu se je bilo težko upreti. A nekaj tega šarma sem podedovala tudi jaz---Se ve!! :)
Minevali so dnevi in tedni pričeli so prihajati novi gospodarji. Prva gospa, ki je prišla je izbrala mojega bratca. Rezervirala si ga je…Vedela sem da bo tako! Bil je lep črn malo večji, tudi sestrica je cela črna in večji od mene…jaz sem najmanjša in sem se spraševala ali me bo sploh kdo hotel, pa še malo zlate barve imam po hrbtu.. Tekel je že deveti teden mojega življenja. Lepo nam je bilo. Podili smo se po dvorišču pod oljkami po vrtu in vedno nas je kdo vzel v naročje ter nas pobožal. :)
Sredi minulega tedna prideta dva obiskovalca. Vsi smo se zapodili proti njima. Seveda sta bila bratec in sestrica hitrejša od mene.A saj sem najmanjša in vedno povsod pridem zadnja na vrsto... Gospa je vzela prvo v naročje sestrico potem še bratca, jaz pa sem sedela malo stran in sem opazovala to predstavljanje.
Potem sem pogledala obiskovalko v oči in takrat se mi je zdelo, kot da je izginil ves svet. Brez besed je dala sestrico na tla se sklonila me stisnila v naročje in mi dejala: Ja kaj pa ti tako žalostno gledaš ?

Še bolj žalostno sem jo pogledala in se stisnila k njej. Nežno me je pobožala in naslonila glavo na moj kožušček.
»Kako si lepa« je vzkliknila.
"Kot bi te sonce pozlatilo tako srčkana ne prevelika."
Njene besede so bile balzam za moj srček. Ona je rekla da sem ji všeč Kajti vsi so me nekako imeli za peto kolo.Bratec in sestrica sta se vedno igrala skupaj mene sta pa skoraj vedno spregledala... Potem je prišel še njen mož , ki je že imel na rokah mojega bratca…Poslušala sem ju…
»Lepi so«. Sta se pogovarjala. 
"Katerega bova vzela?" Je vprašal on.
"Tole; je odgovorila ona.
Tole, je ponovila in me stisnila k sebi.
Pomahala sem z repkom, da se strinjam.  "Majhna je" -je dejal in ni tako črna kot druga dva. Z strahom sem pričakovala njenega odgovora. Vzdignila sem glavo ji pogledala v oči in ona je dejala :" Saj zato je nekaj posebnega .
Ja ti greš z nama."Veselo sem pomahala z repkom in jo hitro polizala po nosu v znamenje da se stinjam. Glasno se je zasmejala tej moji zahvali oziroma strinjanju..
Nato so se zmenili. Jaz pa sem veselo hodila za novo gospodarico. Mama se je prišla posloviti od mene, bratec in sestrica sta odšla po svoje, nista se zmenila zame, šla sta gledat, če je na vrtu kaj novega. No od mame brat , pa je prišel mimo, ker me ni maral preveč , bila sem najmanjša je bil vesel, da odhajam .Vedno sem mu bila napoti..

Vzdignil je nogo in me polulal po hrbtu. Bil je okaran ,a se ni preveč sekiral. Tudi jaz ne, kajti moja nova lastnica je vzela papirnato brisačo me očistila in vzela v naročje. Tako prijetno sem se počutila pri njej…Nato smo odšli. Vožnja je bila dolga a sem jo večinoma prespala. Enkrat vmes smo se ustavili kjer me je on vzel v naročje .

Prijetno mi je bilo…A ostali del poti sem spala v naročju nove lastnice imenovala jo bom Ona, ki me je nežno božala .Ko smo prišli v moj novi dom me je presenetilo ,ko so me dali na tla v nekaj belega mrzlega- glej to je sneg... joj kako sem vzdigovala noge in kako sta se smejala. In spet sem bila v naročju. Ko smo prišli v stanovanje me je pričakalo presenečenje dve mucki ena majhna in ena velika, radovedno sta  me ovohale.


Mala Lili je kar poskakovala okoli a morava se še spoznati. Dobila sem svojo košaro polno plišastih igrač, ki pa mi vedno znova izginjajo Lili jih skriva. Micamaca pa me bolj od daleč gleda. Hoče imeti mir….Sedaj spoznavam novo življenje .. poslušam kako izbirajo ime za me … Ne moreta se zediniti no ona pravi da bi bila Stela, ali Lučka on, da bi bila Mery nazadnje je obveljalo Meri…a mislim da bi ona raje imela če bi mi bilo ime Lučka in da je samo njemu na ljubo privolila v Mery…meni je vseeno samo da se dobro počutim tu… slišim na vse...učijo me kako iti na stranišče da ne bo vse polulano, ja vse preproge so čudežno izginile a najbolj udobno se je polulati prev na preprogo te malo požgečka po … trebuščku.

A če se spomnim grem na papir, a kaj ko kar pozabim in mi velikokrat uide. Če pa se polulam na papir me oba hvalita, da mi je skoraj nerodno...me pa vsake toliko časa vzdigneta in neseta na papir, v kopalnici , ali pa ven na sneg in takrat njima na ljubo naredim kar pač moram narediti... naj imata veselje... :)

Sedaj uživam in prav lepo mi je Samo zrasti še moram malo, rada bi skočila na kavč, pa vedno zdrsnem nazaj. Pa Lili bi rada malo pogrizljala po vratu a sedaj imam še premajhne zobe.

No saj mi bodo zrasli. Vesela sem da bom dočakala leto 2012 v družbi dveh muck in dveh prijetnih ljudi, ki imata rada živali :) :)
P.P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...