Contributors

torek, 28. julij 2015

Poletno branje-Dnevnik psičke Mery-9. del---POMLAD

  • Odraščanje
      Težko pričakovana pomlad je prišla tako hitro v deželo, danes na prvi pomladanski dan moram na hitro malo opisati vse te zadnje zimske dneve, in vse kar se je dogajalo.
    Prvo moram povedati, da sem že malo zrasla. Rada jem in to dobro. Ker se veliko gibjem se ne bojim, da bi se zredila. Vsak dan sem v naravi. On in Ona me peljeta vedno s seboj. .Zadnjič smo šli v sotesko , kjer ona hodi poleti slikat metulje. Metuljev sicer ni bilo, bil pa je potoček kjer sem veselo čofotala in lovila mehurčke. Ona pravi da lovim pomladne muhe..Ko je pa tako lepo v vodi.....…No tudi v jezeru rada skačem
    Z mano sta bili tudi mucki Lili in Micamaca, ki pa se nista hoteli kopati sem pa ju poškropila.
    Muci sta šli zato v naravo, da se malo znebita svoje energije.

    In On je posebno poglavje, he he razvaja me in crtlja in me uči neumnosti... Da me na okno v kuhinji in potem gledava z Lili ven. Opazujeva ljudi in ptiče. Pa tudi Lili ima zelo rad, čeprav je zelo živahna Ona je že vsa nesrečna tako živahna je... Sedaj cele Micamaca dirja po stanovanju in se lovi z Lili. Jaz se jima z veseljem pridružim…Je pa Lili sedaj kljub temu malo bolj pridna, hodi na sprehod na povodcu in ne grize me več tako zelo hudo..Kakor hitro pa Ona gre vstran od računalnika je že Lili na njem .
    Ja prejšnjo sredo je bila Lili pri veterinarju bila je sterilizirana, sicer ne vem, kaj je to , a bolelo jo je in tablete je dobila.. …

    Domov sta jo prepeljala z belim ovratnikom o kako je bila smešna… hotela sem ji ga sneti , ker se je zaletavala ji ga je Ona snela. Naslednji dan je bila spet stara Lili lovila sva se in skočila je na polico, potem je šla spat na njen računalnik nato na polico, kjer je vrgla na tla košaro z drobižem.
      Jaz sem zgrizla košarico Lili je pa vse kovance spravila pod preprogo in omaro. Ja denar je treba dati v banko ne pa v košarico ali ne.Pa čevlje sem ji zgrizla joj je bila huda. Imam zelo Sedaj imam lepe bele ostre zobe , a dlesni me še vedno srbijo. Pa imam umetne, kosti in včasih tudi naravno kost dobim , a te raje skrijem za hude čase. Treba je varčevat, ko so taki negotovi časi. Ona se jezi ko skrivam svoje kosti povsod... Pravi da imam od vseh psov kar jih je bilo pri hiši nekaj. Od prvega to; da pacam po vodi, od drugega, da se vržem na hrbet, od tretjega, da letam za ptiči, od četrtega da zakopavam kosti.... Ja toliko slabih stvari je naštela, da se sprašujem, kaj sploh imam dobrega ha ha.
    A brez skrbi ima me rada, kakršnakoli že sem, saj pravi, ko bom odrasla da bom v redu punca...
    Zelo živahno je pri nas Zadnjič sem lahko šla zraven na Uršljo goro. Po avtu mi je bilo slabo.In sem Njo pobruhala... Bilo je daleč a potem sem pozabila na vse tegobe. Bilo je zelo vznemirljivo. Toliko vonjav in sledi sem odkrila, da sem tekala kot iskrica sem in tja. Na vrhu sem videla gamsa,

    sicer bolj od daleč, a ker me je Ona imela na povodcu sem ga samo opazovala…Na vrhu je bilo zelo lepo in še precej snega je bilo tudi poskusila sem ga in lepo je bilo skakti po luknjah in stikati za malimi živalicami...prvič sem bila nad 1000 metri. .Ko smo se vrnili v dolino. Nisem hotela v avto .Ulegla sem se na hrbet takole in potem me je ona odnesla... kako sta se smejala

    Pri nas je zelo živahno Ona ima veliko dela z nami.  Imam dolgo dlako in vse prav vse poberem"reče Ona" Ja in pravi, ko bo topleje me bo ostrigla vem da ima delo z česanjem, kopanjem , a se ji oddolžim tako da jo lepo pogledam in ji pokažem jeziček takrat se vedno smeji in kadar je
    er ,
    na računalniku zlezem v naročje in zaspim… Tako sedaj moram končati Lili se je prebudila in morava nadaljevati z igro in paziti moram nanjo, da mi ne vzame mojo kost, ki sem jo skrila he he sem pozabila kam... … Da bova potem bolje spale… Pa lahko noč ..:Mery :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...