Contributors

ponedeljek, 27. julij 2015

Poletno branje- 5 DEL -Dnevnik psičke Mery- Oh Buožca jaz…

  Oh  buožca jaz…
Dvaindvajsetega  je bilo točno mesec dni kar sem na Štajerskem v novem domu. Čas pa res hito mine. Skoraj ne vem več kakšni so moji domači, mame se še spomnim in velikega svetlega pol brata mojih bratcev se ne spomnim več. Očeta pa tako nisem nikoli videla, pravijo , da je lep , no najbrž sem po njem.
Veliko sem se naučila v tem mesecu. Postala sem , zelo čista hi hi, kar se tiče lulanja in kakanja. Drugače sem baje velika packa je rekla Ona.
In to samo zaradi tega, ker sem ji zgrizla povezovalno žico med računalnikom in zunanjim diskom. He he kako jo je bilo zanimivo poslušati, :) ko se je pritoževala, da ji je disk« crknil«. Ko je končno odkrila pregriznjeno žico je bilo zanimivosti konec. Kriva je pa Ona. V jutru me je vzela v naročje in mi dala mojega Cofka da sem mu grizla tačko (Srbijo me dlesni), no ta Cofko laja ko mu stisneš roko.a imam tudi druge stvari za žvečenje a , malo me je zaneslo :)priznam

A se je naveličala tega lajanja in me je dala dol. Sem pa od kujanja pregriznila žico. Ona pravi, da sem pravi hišna toča , da le kaj ji je tega treba bilo... :).
Takrat se z Lili obe stisneva k njej in potem naju mora božati. Ja sem res buožca, kakor bi rekli v mojem rojstnem kraju na Primorskem ... Toliko stvari se moram naučiti. Minuli teden sem se naučila, kako je treba iti na vrvici. Bilo je zelo težko. Tla so bila mrzla, bolele so me noge Ona pa ima tako mehko naročje, ja kdo bo pa hodil, pa še na vrvici. Usedla sem se in nisem hotela naprej.

Prvi dan je to pomagalo in veselo sem se stisnila k njej. Bila je nejevoljna s sabo je imela fotoaparat hotela je slikati a ni mogla z mano v naročju. K njemu pa nisem hotela. Tako je naredila samo en posnetek, in enega On . No naslednji dan sem pa odkrila toliko zanimivosti da sem pozabila na Njo

Bili smo ob jezeru videla sem labode in na mostiček me je peljal on bilo je zelo zanimivo vse sem pregledala , proti koncu poti sem hotela spet v naročje pa ni nič pomagalo morala sem iti do doma. Sem pa sedaj zvečer utrujena tako, da greva z Lili spat že ob devetih in ne več ob pol dvanajstih ponoči. Dirjanja je konec
Naučila sem se tudi, ko Njega kaj poprosim, da mi takoj ustreže. Zazeham in pri tem spustim glasen vaiua in takoj me vzame v naročje. Z Lili sva pravi prijateljici, vse delava skupaj. Kadar je nama dolg čas greva v akcijo Lili je vrgla dol cvetlični lonček jaz sem pa zemljo raznosila. Ja pravi vrtnarici sva.

Naše stanovanje postaja sterilno. Ona briše najine tačkaste odtise he he malo ji morava poppoprati vsakdanjik, malo sem res kriva, a si tako rada umivam tačke v posodi za pitje. Ona je vse stvari iz polic in pisalne mize zložila v predale in škatle, Pravi da naju bo minilo. Tako kot je naju minilo veselje do luknjanje zaves. Ni zanimivo, ker se ne dajo strgati na trakove. Tudi copate so zanimive in dobre z ravno pravo aromo po nekem vabljivem neopredeljivem okusu. A so kar naenkrat izginile iz predsobe, V kopalnici je izginilo vse z polic, ker je Lili metala dol, jaz sem pa pridno čekirala, kak okus imajo stvari za nego :)…Oh srutka , bi rekla moja teta MariLu,na FAcebooku. Še ime ji je skoraj tako kot meni…. ki me podpira dala mi je nekaj nasvetov in vse sem upoštevala , a Ona tega ne ve.
Majhna sem še a sem si morala že toliko stvari zapomniti. Saj , kar naprej poslušam: Fuj to ne smeš ono ne smeš,no nekaj časa poslušam to, potem jo pogledam z svojimi črnimi očkami in pečena je…. vzame v naročje in sva spet prijateljici. A z Lili seveda rade nagajava. Na kavč še sama ne morem pa se postavim pokonci in me dasta gor. Dol pa že znam skočiti. :) Tako, da kar naprej hočem gor, in skočim dol. Malo preizkušam njuno potrpežljivost, On me deva gor v nedogled, Ona pa pravi, da nima časa. takrat, nalašč zaspim stoje ob kavču, da ona reče:" boga srota" ter me da gor. :)Ja včasih je treba znati :)

Pa smo včeraj spet šli ven. Na pohod na moj prvi pohod. Z velikim pričakovanjem sem komaj čakala da se pripeljemo do roba gozda kjer smo pustili avto naprej pa peš. Ona je vzela s sabo nahrbtnik, da me bo dala noter, če bom utrujena, pa ni bilo treba. Prvo me je Ona dala na vrvico, a se nisem imela časa ukvarjati z vrvico kajti prvo sem morala prebrati Pasji dnevnik, toliko novic, sem prebrala, kaj se dogaja po svetu, kdo s kom in kje, in na kakšen način tako da sem pozabila na vrvico. Potem me je prišel pozdravit še neki kužek. Predstavila sva se in nato smo mi nadaljevali pot skozi gozd. . Ob neki hiši sta bila privezana dva kužka, eden zelo velik edem malo večji kot jaz. Oba sta se pritoževala, ko sem šla mimo, zasmilila sta se mi kako uboga sta, ker sta na verigi. :) Stekla sem k Njej in hotela v naročje da mi je postalo toplo pri srčku, ko me je stisnila k sebi. Obšlo me je spoznanje , da nimajo vsi psički takega lepega življenja, kot jaz. Sama pri sebi sem bila zelo vesela da sem pri Njiju in sklenila da ju bom bolj ubogala. Nato smo zavili v gozd. Tam me je Ona po kratkem oklevanju spustila. On je hotel naj me spusti .Pa je nisem hotela razočarati lepo sem šla ob njeni strani . Ona se je večkrat sklonila me pobožala in rekla, da sem zeloooo pridna. Vesela sem bila in sem stekla k njemu, da me še On poboža in pohvali Sklenila sem , da bom bolj ubogljiva, tako vesela sta in pravita da odraščam in da sem zelo učljiva.


Na jasi kjer je bil še sneg sem pa tekala v krogih, tako se mi je ugajalo ko se je sneg dvigal za mano. Potem sem bila utrujena in sem ob palicah in njunih rokavicah zaspala. Obožujem kadar gremo ven. Tudi z avtom se rada vozim, Nasploh se mi zdi da bom postala pridna psička, ko odrastem, a sedaj sem še mala in bom izkoristila moja otroška leta tako, kot pravi Ona, da me bo minilo.
Ko smo prišli na vrh Gore Oljke sem prvič stekla po stopnicah za Njo…he he kako sta bila vesela, nista mogla verjeti da res tekam po stopnicah, a je bilo tako zabavno. Potem se je Ona usedla na sončno stran cerkve, kjer je bil lesen čok pred vrati stekla sem k njej , da me je vzela v naročje .

In takrat se mi je posvetilo da nisem tako velika ubožca, kot si mislim, treba je ubogati, potem sta Ona in On zadovoljna vragolije bova z Lili še vedno uganjali samo bova naredili manj škode, upam
Ko smo prišli domov me je mica maca prišla pozdraviti, nekaj časa me je ovohavala

mi dala ljubčka in me prvič ni udarila z taco. Zelo močno udari. Upam, da me ne bo več, a vseeno se je še malo bojim. Je že precej v letih in prednjo tačko ima poškodovano jo je avto povozil zato je še bolj živčna... in hoče imeti svoj mir. A tako lep rep ima samo enkrat sem jo potegnila za njega uuuuuu… kako sem bila tepena od nje. Tako raje potegnem Lili, ta pa mene in ni nobeden užaljen Da končam in na kratko povem: Niti ni tako slabo tu pri Njemu In Njej, včasih za zabavo prigriznem kaj, kar vrže dol Lili… Postajam z vsakim dnem bolj pametna in seveda razvajena. A ona ne pokaže, da sem ji všeč je zelo jezna ko ji kaj uničim , a kmalu pozabi in mi reče . Ja ti moja, mala Mery, potem pa pozabim na sklepe da bom vzgojena mala pasja gospodična…No na tej sliki se je Ona malo igrala z programom...Akljub vsemu sem luštna...
..
:)MERY…

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...